Kuinka monta päivää valkosipuli haisee hengityksessä?

Vierailija

Söin äsken valkosipulia sisältävää ruokaa. Kuinkahan kauan se valkosipuli yleensä haisee hengityksessä? Maanantaiaamuna olisi tärkeä tapaaminen... Hävettää jo etukäteen, jos haisen valkosipulille.

Kommentit (6)

Vierailija

Varmaan riippuu ihmisestä. Mulla puskee valkosipulin haju vahvasti kehosta ulos parina seuraavana päivänä, hengitys ei välttämättä haise mutta iho ja esim alapää haisee. Rakastan valkosipulia mut toi haju on oikeesti ongelma..

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Varmaan riippuu ihmisestä. Mulla puskee valkosipulin haju vahvasti kehosta ulos parina seuraavana päivänä, hengitys ei välttämättä haise mutta iho ja esim alapää haisee. Rakastan valkosipulia mut toi haju on oikeesti ongelma..

Huomaako tuon ihon hajun mielestäsi vain ihoa nuuhkaisemalla vai huomaavatko kaikki ohi kulkevat tai vieressä seisovat tai istuvat ihmiset myös sen?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Huomaako tuon ihon hajun mielestäsi vain ihoa nuuhkaisemalla vai huomaavatko kaikki ohi kulkevat tai vieressä seisovat tai istuvat ihmiset myös sen?

Ei mun iho ainakaan haise

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat