Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitäiskö munkin laittaa tissit ja koko elämä nettiin että saisin uudet vessakalusteet?

Vierailija

Ihan naurettavaksi mennyt tää blogitouhu. Sponssaisko joku seuraavaksi Emilialle omakotitalon? Turun kaupunki voi lahjoittaa tontin ja joku firma lahjoittaa talopaketin. Sit voitais lukea taas kuinka vessanpytty tuntuu laadukkaalta perseen alla ja vaikka että kuinka ikkunat tuntuu pesevän itse itsensä, lattiamateriaali on just hyvä kun on lapsia ja keskuspölynimuri on ihan must have kaikkiin koteihin. Uunikin pesee itsensä ja jääkaappi on täynnä taikaa eikä ikinä tyhjene. Sit joku vois lahjoittaa vielä robottiruohonleikkurin sille ja pihakasvit ja terassikalusteet. Oikeestaan koko talon vois joku muu sisustaa kun Emilia itse ei osaa muuta kuin heittää Artekin rumia kalusteita huoneeseen ja kutsua sitä valmiiksi.

Olisko hyvä?

Kommentit (6)

Vierailija

Kuulostanko kateelliselta? Tarkoituksena oli tuoda esille miten naurettavaa tää touhu nykyään on.

Voikkari-Iinakin joskus kirjoitti jostain salaatinkastikesekoittajasta kuin se olis ollut maailman seitsemäs ihme. "Enää ei tarvitse sotkea yhtä kippoa kastikkeelle kun sen voi laittaa tähän ja tässä se säilyy jääkaapissa!" Eli sotkee kuitenkin yhden astian vaikka ei nyt kulhoa käytäkään. Ja miten on ikinä kukaan säilyttänyt mitään jääkaapissa ilman salaatinkastikesekoittajaa. Meillä ei ainakaan elmukelmua ole... Salaattilinkokin taisi olla samassa postauksessa,

Mutta kai sitä pitää ilmaisen tavaran antajien perseitä nuolla. Mut sen voi ehkä tehdä muutenkin kuin kirjoittamalla miten laadun tuntee kun istuu pöntöllä. Oon istunut monilla pöntöillä, laadukkailla upouusista sekä ikivanhoilla eikä niistä mikään ollut wow-elämys. Puinen vessanrengas oli ainoa erikoisempi ilmiö - eikä hyvällä tavalla.

Vierailija

Hyvähän se vaan on jos joku maksaa noista. Kelpaisi minullekin joku avustus, harmi ettei elämäni kiinnostaisi ketään. Just nytkin hehkuttaisin kyllä jos saisin toimivan vessanpöntön. Aah, ei enää ämpärillä huuhdottavia paskaläjiä pöntössä!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat