Kasvaako muilla naisilla muutama terävä paksu "partakarva" leuan alla?
Minulla kasvaa kolme tuollaista, onneksi väritöntä, karvaa. Nypin pinseteillä pois. Tuntuu inhottavilta. Olen ilmeisesti muuttumassa mieheksi.
Kommentit (31)
Leuassa vuosia jo kolme mustaa kankeaa, vasemman reiden ulkosyrjässä yksi paksu itsepäinen,ja kulmakarvat muuten ohuet ja kurjat nuoruuden nyppimisen jäljiltä ,niin eiköhän vain molemmissa kasva useita paksuja pikimustia n.1,5 cm karvoja.
Ei ole, ei ole tullut edes mieleen, että vois olla ja olen 47v. Ihme sinänsä koska mulla on muuten epäsuomalaisen paksut hiukset.
Mulla näiden karvojen määrä on lisääntynyt koko ajan - raivostuttavaa! Ikää 48 v ja nypittävää riittää.
Kyllä, ollut nuoresta asti. Vedän pinseteillä ja kerran kahdessa viikossa epilaattorilla samalla kuin reidet ja sääret. Mulla on pcos.
Saako teitä rapsuttaa leuan alta? :)
On muutama. Äidilläni on ollut myös ja ovat vain lisääntyneet iän myötä. On nykyään yli 70-v. eikä karvankasvu näytä mitään vähenemisen merkkejä.
HYI VITTU! Ei olisi pitänyt avata tätä ketjua
t. M23
Vierailija kirjoitti:
HYI VITTU! Ei olisi pitänyt avata tätä ketjua
t. M23
Tervetuloa todellisuuteen. Maailmasi järkyttyi.
Juu, ja määrä lisääntyy iän myötä. Saksin ne aina välillä lyhyiksi. Luonto ei anna periksi nyppiä pinseteillä. Joskus olen piruuttani suunnitellut kasvattavani parran ja pyrkiväni sirkukseen. Ennenhän niissä oli monenlaisia luonnonoikkuja nähtävänä, mm. parrakas nainen.
Joo, niitä on ehkä joku viisi. Mulla on ollut niitä 12-vuotiaasta saakka (olen nyt 31). Nyppiminen ei todellakaan heikennä niiden kasvua, kuten edellä on todettu...