Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sonera viihde mobiilissa sais nyt hbo nordicin 3kk ajan

Vierailija

ilmaiseksi. Onko kokemusta, onko tuo helppo katkaista ilmaisjakson jälkeen? Vai onko hankalaa? Pystyykö katkaisun tehdä netissä vai pitääkö soittaa asiakaspalveluun? Tekis mieli kokeilla tuon 3kk, mutta tuskin jatkaisin sitä sen jälkeen. Mutta en viitti jos sen katkaisu on kovin hankalaa. Kertokaapa siis te jotka olette sonera viihteen mobiilia kokeilleet tai käytätte sitä parhaillaan.

Kommentit (4)

Vierailija

Minulla on Sonera viihde peruspaketilla ja HBO Nordicilla, aluksi oli ilmaisjakso, nyt olen maksanut sitä pari kuukautta. Käytän sitä selaimella, mobiililaitteisiinkin sen saisi, mutta minulla on niin vanha puhelin, ettei toimi, enkä omista tablettia. Olen jo pohtinut siitä luopumista, mutta minulla on vielä muutama sarja kesken, joita haluan seurata ennen lakkauttamista. Meninkin nyt Soneran Omille Sivuille tarkistamaan kuinka se irtautuminen onnistuu ja kyllä sieltä löytyi se kohta jossa on kanavapaketit listattuna.

Ensin Omien Sivujen etusivulta valitset Sonera Viihde netissä ja mobiilissa, sieltä valitset kanavapaketit ja sitten vielä valitset sen kohdan jossa lukee käytössäsi nyt olevat kanavapaketit. Sitten voit valita esim HBO Nordicin kohdalta muokkaa jolloin tulee mahdollisuus lähettää viesti kanavapaketin lakkauttamisesta.

Soneran Omille Sivuille pitää tehdä omat tunnukset, joihin tarvitaan pankkitunnuksia siinä luontivaiheessa. Näillä sivuilla voi sitten hallita omia tilauksia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ok eli onnistuu suht vaivattomasti. Sitten tuota vois kokeilla. Kiitos sulle :)

ap 

Joo, eipä kestä. Kannattaa kokeilla, itse oon ainakin tykännyt, Game of Thronesin takia sen itse otin.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat