Sinkkunaisille kysymys

Vierailija

Loppuuko toisten toisten hämmästely, utelu ja kysely miesasioista joskus? Ei jaksa kun ystävätkään eivät usko, että miesjuttuja ei ole eikä tule ja olen tehnyt sen selväksi jo useaan otteeseen. Silti aina kysytään, että onko jotain juttuja. Aivan kuin kuuroille korville puhuisi.

Vieraiden ja tuntemattomimpien utelut voin vielä jotenkin käsittää.

Kommentit (14)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sama homma kuin miehenä itsellä sukulaisten kanssa. "Taitaa meidän Jussista tulla vanha poika", joo nii tais käydä :D m26

Minulla ei sukulaiset painosta, pikemminkin juuri ystävät pääasiassa.

Miksi se on niin vaikea tajuta, ettei nainen etsi suhdetta tai halua tapailla miehiä?

Vierailija

Vastaa uteluihin, että saikko viime yönä tai käykkö vieraissa ja oletko lepakko tms. Näin tein aikoinaan, lopettivat kyselemiset. Sinkku vieläkin

Vierailija

En haluaisi olla törkeä, mutta ehkä en tule vastaamaan kuin olemalla itse yhtä törppö.

Kuinka moni täällä kysyisi työkyvyttömyyseläkkeellä olevalta, että hei onko löytynyt töitä? Sehän olisi ihan vastaavaa kuin tässä tilanteessa.

Vierailija

Ei lopu. Valitettavasti.
Tai loppuisi varmaan, jos tarpeeksi tylysti vastaisin, mutta hyväähän nuo tarkoittavat, joten en halua tylyttää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei lopu. Valitettavasti.
Tai loppuisi varmaan, jos tarpeeksi tylysti vastaisin, mutta hyväähän nuo tarkoittavat, joten en halua tylyttää.

Epäkunnioittavaahan se kysely on, koska olen ystävilleni kertonut monta kertaa etten haluaisi, että noista asioista edes kysyttäisiin.

Eivät vaan usko, koska heille miehetön nainen on kauhistus ja epäonnistuminen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei lopu. Valitettavasti.

Epäkunnioittavaahan se kysely on, koska olen ystävilleni kertonut monta kertaa etten haluaisi, että noista asioista edes kysyttäisiin.

Eivät vaan usko, koska heille miehetön nainen on kauhistus ja epäonnistuminen.

Koen myös itse utelut epäkunnoittavina, mutta uskon etteivät ystäväni ajattele sinkkuuttani epäonnistumisena tai kauhistuksena vaan vilpittömästi toivoisivat minullekin niitä hyviä asioita, jotka itselleen tuovat onnea. Hieman ajattelematonta (koska viihdyn sinkkuna ja tietävät tämän), mutta ehdottoman hyväntahtoista.

Vierailija

Sukulaiset ja tutut tottuvat ajan mittaan ja lopettavat aiheesta mainitsemisen. Mitä vanhempi sinkku on, sitä varovaisemmiksi utelut käyvät satunnaisia mölähdyksiä lukuunottamatta. Useimmiten udellaan vain selän takana, koska kyllähän ihmisiä sinkun kaltainen kummajainen aina kiinnostaa.

Yleisimmät kommentit vuosien varrelta joko kasvotusten tai selän takana:

- lesbo

- pettynyt (miesten lempiaihe)

- s****nan nirppanokka

T. Sinkku jo vuodesta 1965

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sukulaiset ja tutut tottuvat ajan mittaan ja lopettavat aiheesta mainitsemisen. Mitä vanhempi sinkku on, sitä varovaisemmiksi utelut käyvät satunnaisia mölähdyksiä lukuunottamatta. Useimmiten udellaan vain selän takana, koska kyllähän ihmisiä sinkun kaltainen kummajainen aina kiinnostaa.

Yleisimmät kommentit vuosien varrelta joko kasvotusten tai selän takana:

- lesbo

- pettynyt (miesten lempiaihe)

- s****nan nirppanokka

T. Sinkku jo vuodesta 1965

Tuttua. Miesten kanssa erityisesti täytyy olla varovainen, ei ole kerta tai kaksikaan kun olen saanut kuulla päin naamaa olevani outo nainen vain siksi, etten seurustele tai jotain muuta on vinksallaan pakko olla, koska miestä ei ole tai sitä ei yritä edes etsiä.

Naiset eivät tuolla tavalla ole suhtautuneet, mutta selän takana tietysti varmaan enemmän analyysejä, että onko kaappilesbo, epätoivoinen vai mikä.

Vierailija

Ei minulla noissa kyselyissä ole takana ystävien oletus siitä, että kykenisin saamaan miehen, varmaan uteliaisuuttaan kyselevät. Yritin meinaan parisen vuotta ja tuloksena ei mitään. Siksi nykyisin automaattisesti kieltäydyn treffikutsuista.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat