Mitä antaa lahjaksi 50-vuotiaalle naiselle?

Vierailija

Hän on kotihiiri.

Sivut

Kommentit (35)

Vierailija

Kirja, lehtitilaus, lankoja, lahjakortti kauneushoitolaan tai hierojalle. Kynttilöitä, koriste-esineitä, jotain harrastukseen liittyvää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kirja, lehtitilaus, lankoja, lahjakortti kauneushoitolaan tai hierojalle. Kynttilöitä, koriste-esineitä, jotain harrastukseen liittyvää.

Sillä viisikymppisellä taitaa olla jo tarpeeksi koriste-esineitä. Taitavat olla liian henkilökohtainen lahja.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Seksiä tai kauniita alusvaatteita.

En tiedä hänen mieltymyksistään enkä kykene itse harrastamaan seksiä hänen kansaan. En tiedä hänen alusvaatekokoaan tai alusvaatemakua. Olisiko kuudet Sloggit hyvä lahja?

Vierailija

tollanen kaiutin minkä saa nettiin...sonos tai vastaava, minun joululahjatoive muuten

N 47

(kynttilät voitte viedä suoraan kirpparille ja pahanhajuiset parfyymit myös-

Jos ei muuta tuu mieleen, kunnon kukkapuska sopii aina

Vierailija

Lahjakortin, illallisen, jotain hänen kotiinsa liittyvää, jotain hänen harrastuksiinsa liittyvää.
Miten tunnet hänet? Vaikuttaa aika paljon siihen että mitä suosittelee.

Vierailija

Riippuu mitä harrastaa. Mulle kelpaisi nämä:

Lankaa, addin puikkoja, ihan sama onko entisiä, niitä kuluu

Joku kiva huopa, ei "pölisevä"

Dekkari, vaikka Lars Keplerin uusin

Joku kuntoilulehti

Teatterilippu, ihan itselleni riittää.

Kauneushoitoloista en välitä, mutta hieroja kelpaisi. 

Vasta ostin itse itselleni 5 kg:n kahvakuulan ja pilatesrullan. 

Mutta kun me viisikymppiset ollaa niin erilaisia. Kaverini taas ei voi sietää mitään kuntoiluun liittyvää. Dekkareista kyllä tykkää lähipiirissäni lähes kaikki ikäiseni. Aika moni neuloo, mutta ei kaikki. Langoista paras on joku lankakaupasta ostettu laadukas sukkalanka, josta saa miesten sukat.  

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Riippuu mitä harrastaa. Mulle kelpaisi nämä:

Lankaa, addin puikkoja, ihan sama onko entisiä, niitä kuluu

Joku kiva huopa, ei "pölisevä"

Dekkari, vaikka Lars Keplerin uusin

Joku kuntoilulehti

Teatterilippu, ihan itselleni riittää.

Kauneushoitoloista en välitä, mutta hieroja kelpaisi. 

Vasta ostin itse itselleni 5 kg:n kahvakuulan ja pilatesrullan. 

Mutta kun me viisikymppiset ollaa niin erilaisia. Kaverini taas ei voi sietää mitään kuntoiluun liittyvää. Dekkareista kyllä tykkää lähipiirissäni lähes kaikki ikäiseni. Aika moni neuloo, mutta ei kaikki. Langoista paras on joku lankakaupasta ostettu laadukas sukkalanka, josta saa miesten sukat.  

Antaisitko tosiaan naiselle synttärilahjaksi lankaa, josta hän voi neuloa miehelle sukat? Tämähän suorastaan vetää vertoja sille "aineettomalle lahjalle" eli lahjalle, joka ostetaan jollekulle ihan muulle, mutta josta käydään ohimennen letkautt...mainitsemassa itse synttärisankarille. Eikä vedä vertoja vaan hakkaa mennen tullen - tässähän synttärisankari eli välikappale saadaan tekemään lahjan antajan työt lahjan saajan hyväksi. :D

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat