Miksi te jotkut äidit olette niin takertuneita lapsiinne?

Vierailija

Ette voi lähteä bilettämään ennenkuin vauva on 1v yms? miksi?

Kommentit (8)

Vierailija

En tiedä. En vain halua olla erossa tuosta. Tiedän, etten nauttisi sekuntiakaan jos johonkin lähtisin ilman lasta. En kuitenkaan missään nimessä paheksu heitä jotka lähtevät, päinvastoin.

Vierailija

Minä voin lähteä bilettämään mutta ei vaan huvita. Olen lähtenyt koko päiväksi shoppailemaan, leffaan ystävän kanssa ja ulos syömään jne.

Olen kerran lähtenyt bilettämään ja koko seuraava päivä oli yhtä tuskaa. Lapsen kanssa pitää jaksaa olla ja krapulaisena se ei ainakaan minulta onnistu. Jotenkin tuntuu turhalta nykyään tuo bilettäminen.

Vierailija

Vaikka nautinkin niistä hetkistä kun saan olla ihan yksin kotona, niin kokonaan ilman tuota miestä mun olisi ikävä, kylmä, tylsä ja turvaton olo. Kaipaisin läheisyyttä ja rakkautta. Eli voin sanoa, että kyllä rakastan ja hänkin minua. Riidellään välillä, yleensä ihan tyhmistä asioista, ja ruuhkavuodet uuvuttaa. Tekisi mieli vain nukkua. Mutta ilman miestäni en haluaisi arkeani elää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vaikka nautinkin niistä hetkistä kun saan olla ihan yksin kotona, niin kokonaan ilman tuota miestä mun olisi ikävä, kylmä, tylsä ja turvaton olo. Kaipaisin läheisyyttä ja rakkautta. Eli voin sanoa, että kyllä rakastan ja hänkin minua. Riidellään välillä, yleensä ihan tyhmistä asioista, ja ruuhkavuodet uuvuttaa. Tekisi mieli vain nukkua. Mutta ilman miestäni en haluaisi arkeani elää.

Sori, väärä ketju, piti vastata tuohon rakastatteko toisianne parisuhteessa -ketjuun......

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Sori, väärä ketju, piti vastata tuohon rakastatteko toisianne parisuhteessa -ketjuun......

Ehdinkin jo miettiä, että mitä ttua :)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat