Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi te jotkut äidit olette niin takertuneita lapsiinne?

Vierailija
12.12.2015 |

Ette voi lähteä bilettämään ennenkuin vauva on 1v yms? miksi?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki äidit eivät ole kiinnostuneita bilettämisestä. Ikinä.

Vierailija
2/8 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen ihmetellyt. Ja usein näitten mammojen miehet kuitenkin juoksee baareissa viikonloppuisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. En vain halua olla erossa tuosta. Tiedän, etten nauttisi sekuntiakaan jos johonkin lähtisin ilman lasta. En kuitenkaan missään nimessä paheksu heitä jotka lähtevät, päinvastoin.

Vierailija
4/8 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma musta-valkoinen.... voi teitä...

Vierailija
5/8 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voin lähteä bilettämään mutta ei vaan huvita. Olen lähtenyt koko päiväksi shoppailemaan, leffaan ystävän kanssa ja ulos syömään jne.

Olen kerran lähtenyt bilettämään ja koko seuraava päivä oli yhtä tuskaa. Lapsen kanssa pitää jaksaa olla ja krapulaisena se ei ainakaan minulta onnistu. Jotenkin tuntuu turhalta nykyään tuo bilettäminen.

Vierailija
6/8 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka nautinkin niistä hetkistä kun saan olla ihan yksin kotona, niin kokonaan ilman tuota miestä mun olisi ikävä, kylmä, tylsä ja turvaton olo. Kaipaisin läheisyyttä ja rakkautta. Eli voin sanoa, että kyllä rakastan ja hänkin minua. Riidellään välillä, yleensä ihan tyhmistä asioista, ja ruuhkavuodet uuvuttaa. Tekisi mieli vain nukkua. Mutta ilman miestäni en haluaisi arkeani elää.

Vierailija
7/8 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka nautinkin niistä hetkistä kun saan olla ihan yksin kotona, niin kokonaan ilman tuota miestä mun olisi ikävä, kylmä, tylsä ja turvaton olo. Kaipaisin läheisyyttä ja rakkautta. Eli voin sanoa, että kyllä rakastan ja hänkin minua. Riidellään välillä, yleensä ihan tyhmistä asioista, ja ruuhkavuodet uuvuttaa. Tekisi mieli vain nukkua. Mutta ilman miestäni en haluaisi arkeani elää.

Sori, väärä ketju, piti vastata tuohon rakastatteko toisianne parisuhteessa -ketjuun......

Vierailija
8/8 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori, väärä ketju, piti vastata tuohon rakastatteko toisianne parisuhteessa -ketjuun......

Ehdinkin jo miettiä, että mitä ttua :)