Voiko 45+ -vuotiaana rakastua enää uudestaan palavasti?

Vierailija

Elin yhdessä elämäni rakkauden kanssa 25 vuotta, kunnes hän lähti toisen naisen takia. Nainen minua vanhempi vielä. En oikein usko, että voisin mistään löytää sellaisen miehen, jota voisin rakastaa yhtä paljon tai ollenkaan oikeasti.
Jos sellainen on mahdollista, niin mistä? Netistäkö? En halua mitään nuorempaa miestä vaan suunnilleen ikäiseni +- viisi vuotta.

Kommentit (9)

Vierailija

Kyllä voi! Ja vieläpä ensisilmäyksellä! En ehkä uskoisi ellen itse olisi kokenut.
Onneksi elämänkokemus auttoi, tolkku olisi muuten mennyt. Rauhassa edettiin mutta kuitenkin varmana siitä että tässähän tää nyt onkin mitä on odotettu... N48

Vierailija

Palava rakstuminen onnistuu helposti, onnistuihan se mieheltäsi. Tunteet nimittäin ovat ihan samat keski-iässä, kuin nuorenakin. Itse olen tällä hetkellä ihastunut kuin koulutyttö. Ihania pitkiä katseita työpaikan käytävillä sekä muuta herkkää.

Vierailija

Kyllä voi ja vielä enemmänkin.. Olen löytänyt sielunkumppanin netistä. Luuraamme samalla ammattifoorumilla ja olemme kivittäneet toisiamme vuoden. Yllättäin hän laittoi minulle yv:tä ja kolmen kuukauden sitkeän viestin vaihdon jälkeen tapasimme.. Ja nyt elämme kaukosuhteessa ja mietimme, miten yhdistämme elämämme.. 

Entistä en haikaile ja uudesta tiedän, että tulee parempaa, koska nyt ei ole kaksi toistensa vastakohtaa, vaan olemme kuin yhdestä puusta tehtyjä. 

Hän jopa alkuun epäili minun huijaavan, mutta huomasi pian, että olen todellakin tällainen.

Exä oli minua yhdeksän vuotta vanhempi, mutta joskus tuntui, että minä olen se vanhempi osapuoli.. Nyt ikäeroa on kaksi vuotta ja olemme henkisesti kyllä samalla tasolla. Meidän ei tarvitse epäillä toistemme sitoutumista, eikä uskollisuutta. Meillä on yhteinen tahtotila saada tämä suhde onnistumaan ja ikääkin sen verran, että osaamme antaa toiselle tilaa ja hyväksymme puutteemme. 

Toivottavasti jaksat uskoa ja etsiä..ei sitä koskaan tiedä, mitä tuleman pitää ja koska.. 

Vierailija

No ei tuolla asenteella. Jos rakkaus enää astuu elämääsi, niin ehtoja et sanele sinä. Lisäksi hulluun rakkauteen auttaa se, että on tylsässä liitossa jonkun kanssa. Ei mikään niinkin sopiva asia kuin vapaus. N43

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kyllä voi ja vielä enemmänkin.. Olen löytänyt sielunkumppanin netistä. Luuraamme samalla ammattifoorumilla ja olemme kivittäneet toisiamme vuoden. Yllättäin hän laittoi minulle yv:tä ja kolmen kuukauden sitkeän viestin vaihdon jälkeen tapasimme.. Ja nyt elämme kaukosuhteessa ja mietimme, miten yhdistämme elämämme.. 

Entistä en haikaile ja uudesta tiedän, että tulee parempaa, koska nyt ei ole kaksi toistensa vastakohtaa, vaan olemme kuin yhdestä puusta tehtyjä. 

Hän jopa alkuun epäili minun huijaavan, mutta huomasi pian, että olen todellakin tällainen.

Exä oli minua yhdeksän vuotta vanhempi, mutta joskus tuntui, että minä olen se vanhempi osapuoli.. Nyt ikäeroa on kaksi vuotta ja olemme henkisesti kyllä samalla tasolla. Meidän ei tarvitse epäillä toistemme sitoutumista, eikä uskollisuutta. Meillä on yhteinen tahtotila saada tämä suhde onnistumaan ja ikääkin sen verran, että osaamme antaa toiselle tilaa ja hyväksymme puutteemme. 

Toivottavasti jaksat uskoa ja etsiä..ei sitä koskaan tiedä, mitä tuleman pitää ja koska.. 

Kivittämään?

Vierailija

Varmaan yksilöllistä. Itselleni on tullut joka kerta ihastuessani takkiin niin pahasti, että ihan varmasti en enää ihastu koskaan. Ja hyvä niin!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kivittämään?

Suomeksi pommitimme toisiamme vastamielipideillä ja ammuimme toisen mielipiteen alas..eli "kivitimme" toisiamme vastakirjoituksilla.. jos näin vähän selvennettynä..

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat