Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytätkä kainalokarvakampaa?

Vierailija
11.12.2015 |

Ajattelin ostaa teinityttärilleni joululahjaksi kainalokarvakammat. Näyttävät tosi käteviltä. Onko kellään kokemusta niistä? Ovatko kestäviä ja mikä merkki on trendikkäin nuorten keskuudessa?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on muutaman kuukauden ajalta kokemusta. Harjailen parin päivän välein. Olen tilannut jostain nettikaupasta sellaisen made in china -harjan. En nyt muista mikä sivusto se oli. Harkitsen jonkun paremman harjan hankkimista joululahjaksi itselleni. :)

Vierailija
2/30 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

H&M:ltä näyttäisi löytyvän, sieltä ostaisin nuorille. Samaan settiin kuuluu helmikoristeita karvojen letitystä varten.

Itse olen käyttänyt apteekin täikampaa, pitkät ja ohuet piikit sopivat karvalaadulleni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei riitä kampa, kun iso harja pitää olla. Letitän yöksi, niin aamulla ovat kivasti laineilla.

Vierailija
4/30 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

en mutta isäni käyttää :DD itse sheivaan

Vierailija
5/30 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sen jälkeen kun leikkasin lyhyeksi. Kyllästytti se joka-aamuinen harjaaminen.

Vierailija
6/30 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän naapurin sedän hiuskampaa ja samalla letitän perskarvani ja munakarvani.

Vierailija
7/30 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on rastat kainaloissa, eli kampaa en tarvitse.

Vierailija
8/30 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarvitse kampaa kyllä vaikka pitkät ovatkin. En omista edes kampaa hiuksia varten.

Vierailija
9/30 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kainalokarvakampana toimii sheiveri.

Vierailija
10/30 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mun karvat on kiharat ja liika kampaaminen vaan rikkoo kauniit kiharat. Paras tulee kun antaa suihkun jälkeen kuivua itsekseen.

Vierailija
11/30 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha iso-äidin vinkki .Pese kainalokarvat mäntysuovalla ,harjaa juuresta tehdylla matonpesuharjalla,voitele lopuksi tummelilla.Tuloksena sellaiset kainalo puskat .että seitsemän pitäjän takana tiedetään.

Vierailija
12/30 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu ootte pimeitä sinä joka harkitset ostaa tyttärilles lahjaks sellaset keksi joku muu lahja nehän nauraa sut ihan pihalle..

Vierailija
13/30 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vittu ootte pimeitä sinä joka harkitset ostaa tyttärilles lahjaks sellaset keksi joku muu lahja nehän nauraa sut ihan pihalle..

Minä ainakin arvostaisin, jos joku huolehtisi minun kainalokarvojeni ulkonäön hoidosta. Täältä peukkua kainalokarvakammoille.

Vierailija
14/30 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin kampaan ja sitten laitan papiljotille. Aamulla on niin kauniit kiharat, että koko päivä pitää kulkea kädet pään päällä, jotta kutrit pääsevät oikeuksiinsa. Talviaikana vähän turhaa kihartaa, kun talvipomppa latistaa kiharat.

Vierailija
15/30 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomailla on oikein kainalokarvojen  kotipermanenttiaineita saatavilla .Tulisi jo kesäksi tännekin.Värjäyskin siellä jo arkipäivää.

Vierailija
16/30 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla käy joka toinen aamu kampaaja, joka joitaa kainalokarvat hienoon kuntoon ja ottaa vain 30ekee/kerta!

Vierailija
17/30 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä karvaa jokapaikassa ja en ikimaailmassa ajelisi pois.En myöskään käytä deodorantteja koska tykkään hienhajusta!!

Vierailija
18/30 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman tätä upeaa kainalokarvakampaa en saa takkuja auki puskaisissa kainaloissani. Vinkki: kauniit kainalokarva kiharat vaikka juhliin saa kun peset ensin karvat, käytät tätä mahtavaa patentoitua kainalokarvakampaa ja kiharrat sormilla geelin avulla! Tämä kampa sopii myös pers ja pimpero karvoille.

Ihana keksintö sentään!!!!

Vierailija
19/30 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi mitenkään tajuta, että joku voi vielä pitää kainalokarvoja! Telkkarin iljettävä kampamainos sais äkkiä poistua! Todella epähygienistä touhua!

Vierailija
20/30 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullaon permanentti kainalokarvoissa. Eivät rasvoitukaan niin nopeasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi