Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käytätkä kainalokarvakampaa?

Vierailija

Ajattelin ostaa teinityttärilleni joululahjaksi kainalokarvakammat. Näyttävät tosi käteviltä. Onko kellään kokemusta niistä? Ovatko kestäviä ja mikä merkki on trendikkäin nuorten keskuudessa?

Sivut

Kommentit (30)

Vierailija

Mulla on muutaman kuukauden ajalta kokemusta. Harjailen parin päivän välein. Olen tilannut jostain nettikaupasta sellaisen made in china -harjan. En nyt muista mikä sivusto se oli. Harkitsen jonkun paremman harjan hankkimista joululahjaksi itselleni. :)

Vierailija

H&M:ltä näyttäisi löytyvän, sieltä ostaisin nuorille. Samaan settiin kuuluu helmikoristeita karvojen letitystä varten.

Itse olen käyttänyt apteekin täikampaa, pitkät ja ohuet piikit sopivat karvalaadulleni.

Vierailija

En, mun karvat on kiharat ja liika kampaaminen vaan rikkoo kauniit kiharat. Paras tulee kun antaa suihkun jälkeen kuivua itsekseen.

Vierailija

Vanha iso-äidin vinkki .Pese kainalokarvat mäntysuovalla ,harjaa juuresta tehdylla matonpesuharjalla,voitele lopuksi tummelilla.Tuloksena sellaiset kainalo puskat .että seitsemän pitäjän takana tiedetään.

6667

Vittu ootte pimeitä sinä joka harkitset ostaa tyttärilles lahjaks sellaset keksi joku muu lahja nehän nauraa sut ihan pihalle..

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vittu ootte pimeitä sinä joka harkitset ostaa tyttärilles lahjaks sellaset keksi joku muu lahja nehän nauraa sut ihan pihalle..

Minä ainakin arvostaisin, jos joku huolehtisi minun kainalokarvojeni ulkonäön hoidosta. Täältä peukkua kainalokarvakammoille.

Vierailija

Ensin kampaan ja sitten laitan papiljotille. Aamulla on niin kauniit kiharat, että koko päivä pitää kulkea kädet pään päällä, jotta kutrit pääsevät oikeuksiinsa. Talviaikana vähän turhaa kihartaa, kun talvipomppa latistaa kiharat.

Vierailija

Ulkomailla on oikein kainalokarvojen  kotipermanenttiaineita saatavilla .Tulisi jo kesäksi tännekin.Värjäyskin siellä jo arkipäivää.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat