Kehtaanko soittaa siskolle pienessä känässä?
Ollaan nähty ja puhuttu viimeksi viime jouluna, molemmille kiireinen elämä ja kaikki muuta liipalapaa. Nyt haluaisin soittaa mutten kehtaa. Muutama skumppalasikin on mennyt kammottavan työviikon nollaukseksi. Mitä tekisin? Mitä sanoisin?
Kommentit (25)
En tiedä oliko skumpalla vaikutusta asiaan, mutta ap sai hymyn huulille! Kiva lukea mukaviakin ketjuja välillä! :)
Vierailija kirjoitti:
En tiedä oliko skumpalla vaikutusta asiaan, mutta ap sai hymyn huulille! Kiva lukea mukaviakin ketjuja välillä! :)
Mukavia? Humalaisen ihmisen puhelu yhtä äkkiä päähänpistosta siskolleen.
On varmaan mukavaa kun känninen sisko päättää soittaa vuosien jälkeen...
Vierailija kirjoitti:
Sisaruusrakkaus ei vaadi ollakseen aktiivista yhteydenpitoa. Toinen voi olla vaikka taivaassa ja se rakkaus ei kuole.
Varmasti noin, jos toinen on kuollut. Kuollutta on vaikea tavata, vaikka jotkut meediot jotain yhteydenottoa voivat yrittääkin. Mutta kun elossa oleva sisarus, joka maantieteellisen etäisyyden puolesta olisi helposti tavattavissa, sanoo että olet tärkeä ja olisi kiva tavata, mutta ei koskaan halua raivata tapaamiselle tilaa kalenteristaan, joka on täytetty kaverien ja miehen sisarusten, serkkujen ja tätien tapaamisilla, tulee pakostakin mieleen että hän ei vaan oikeasti halua tavata minua. Eipä siinä mitään. Jatkan eteenpäin, niiden ihmisten kanssa jotka haluavat minut elämäänsä. Av-logiikan mukaan tarinan hirviö olen tietysti minä, joten nyt niitä miinuspeukkuja, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mukavia? Humalaisen ihmisen puhelu yhtä äkkiä päähänpistosta siskolleen.
On varmaan mukavaa kun känninen sisko päättää soittaa vuosien jälkeen...
Miten hapan pitää olla että tämänkin saa väännettyä negatiiviseksi?
Ja arvaatkos, kuinka iloiseksi sinun viestisi teki vuorostaan minut? Ihanaa joulua sinulle ja lämmintä joulumieltä!
Ap