Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kehtaanko soittaa siskolle pienessä känässä?

Vierailija

Ollaan nähty ja puhuttu viimeksi viime jouluna, molemmille kiireinen elämä ja kaikki muuta liipalapaa. Nyt haluaisin soittaa mutten kehtaa. Muutama skumppalasikin on mennyt kammottavan työviikon nollaukseksi. Mitä tekisin? Mitä sanoisin?

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

Jee, ihanaa saada kannustusta! Oon niin herkässä tilassa ihan kamalan työuupumuksen, hyvän musan ja tuon kuoharin takia, että pelkään alkavan tunteelliseksi. Ei meillä ole sukujouluja, ollaan kaikki omissa oloissamme mutta ajattelin ehdottaa jos nähtäisiin. Miten tämmöinenkin voi olla kynnyksen takana...

Vierailija

Tiedät varmaan itse, voiko siskolle soittaa kännissä? Monet varmaan voi, mun sisko tietää ettei soita mulle kännissä. Koska hänellä on vaikea päihdetausta, ollaan yhteydessä vain selvinpäin.

Vierailija

Sisko on 40, minä 31. Ikävä on mutta ollaan niiiiiin eri maailmoista että ei meitä oikein yhdistä muu kuin sisaruusrakkaus. Hän on mulle tosi rakas vaikkei hän aktiivisesti elämässäni olekaan

Vierailija

Jos soittaisit minulle, saisit luurin korvaan. Mikään ei ole niin rasittavaa kuin kännipuhelut. Paitsi tietysti kännipuhelut joissa räkä poskella rääytään rakkautta.

Vierailija

Mä olisin iloinen, jos sisko soittaisi vaikka pienessä sievässä. Ei ole kuulunut siskosta aikoihin ja kaipaan häntä. Emme tapaa joulunakaan.

Vierailija

Soita vaan. Toki olet nyt kuoharista rennompi ja et ehkä tule soittamaan huomenna jne. Täällä jotkut kommentoi eri tilanteesta, kuin mitä sulla on, et ole räkä poskella kun pystyt selväjärkisesti kirjoittamaan. Jouluunkin on vähän enää aikaa. Ehdota tapaamista.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sisko on 40, minä 31. Ikävä on mutta ollaan niiiiiin eri maailmoista että ei meitä oikein yhdistä muu kuin sisaruusrakkaus. Hän on mulle tosi rakas vaikkei hän aktiivisesti elämässäni olekaan

Miten se toimii, että ollaan rakkaita vaikka ei olla aktiivisesti toisten elämässä? Itse olen etääntynyt sisaruksestani, koska tuntuu etteivät elämämme kohtaa koskaan. Hän on aina vakuttanut miten olen hänelle niin tärkeä, mutta hänellä ei ole koskaan aikaa tai kiinnostusta tavata, koska on niin kiire tavata kavereita tai miehensä (jopa hyvin kaukaisia) sukulaisia, milloin mitäkin. Jotenkin ne teot vaan puhuvat enemmän kuin sanat. 

Vierailija

Sisaruusrakkaus ei vaadi ollakseen aktiivista yhteydenpitoa. Toinen voi olla vaikka taivaassa ja se rakkaus ei kuole.

Vierailija

Soitin! Puhuttiin puoli tuntia kuulumisia koko vuoden varrelta, ihanaa. Sovittiin tapaaminen ja tuli niin hyvä mieli. En ole räkä poskella vaan oikeasti tunnontuskissa oleva uranainen, jolla aikaa on liian vähän tärkeisiin asioihin. Ihana sisko, hyvä puhelu.

Soittakaa tekin rakkaillenne, vaikka sitten kahden skumppalasin ja Adelen kuuntelemisen jälkeenkin.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat