Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Toiset työttömät, millainen sosiaalinen elämä teillä on?

Vierailija

Kuvaile vapaasti ja kerro mielellään myös muusta elämäntilanteesta, kuten onko perhettä ja kauanko olet ollut työttömänä.

Kommentit (11)

Vierailija

Perhettä on ja työttömyyttä takana puoli vuotta. Sitä ennen vuosia kotiäitinä.
Sosiaalista elämää ei ole ollenkaan. En tapaa tai juttele kenenkään muun kuin oman perheeni sekä vanhempieni kanssa.
Ilman nettiä olisin kuollut tylsyyteen ja kavereiden puutteesta johtuvaan yksinäisyyden tunteeseen jo aikoja sitten.
Päivät kuluu istuskellessa ja odottaessa, että aika kuluu.

Vierailija

Ei ole. Lapsi teini-ikäinen, hänellä omat jutut. 3 vuotta olen ollut työttömänä. Mies käy töissä ja viettää kaiken vapaa-aikansa harrastuksissa kavereineen. Sosiaalisia suhteita voisi löytää ehkä 100:n kilometrin päästä.

Vierailija

Oon ollut yli 4vuotta työttömänä ja ei ole mitään muuta yhteyksiä keneenkään kuin äitiä nään aika usein ja isää joskus. Kaikki kaverit hävis aikoja sitten ja tyttöystäväkin jätti. Oon oikeastaan täysin yksin nykyään.

Vierailija

Hyvin menee. Nähtävästi pitäisi olla mielenterveysongelmia ym. Mutta osaan viihdyttää itseäni ja mulla on tavoite, jonka avulla joka päivä tuntuu mielenkiintoiselta. Meditaatio auttaa myös.

Röihin Vaan!

Vierailija kirjoitti:
Sosiaalista elämää ei ole ollenkaan. En tapaa tai juttele kenenkään muun kuin oman perheeni sekä vanhempieni kanssa.
Ilman nettiä olisin kuollut tylsyyteen ja kavereiden puutteesta johtuvaan yksinäisyyden tunteeseen jo aikoja sitten.

Hei haloo! Kotiäityis on työttömyyttä. Niin tyypillistä perustella oma laiskuus jollain lapsilla. Epäreilua myös lapsia kohtaan! Menisit röihin siitä jaloista pyörimästä! Kuulikko??!11

Vierailija

Mun miesystävälläni on kaveri, joka tuli työttömäksi (tosin omasta tahdostaan) kesällä. Sen jälkeen hän  soitteli päivittäin että lähteekö mies kaljalle/kahville/jonnekin. Mies ensin oli ensin ymmärtäväinen, koska toisella ei mitään tekemistä päivisin. Mutta kyllästyi lopulta ja nyt ne ei oo enää niin hyviä kavereita kuin silloin kun tämä toinen oli töissä.

En tiedä miksi toin tän ilmi, mutta jotenkin se sopii tähän. En siltikään sano, että työttömien pitäisi sulkeutua omiin oloihinsa eikä pyytää kavereita käymään, mutta kun siis tää soitteli ihan joka päivä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Hei haloo! Kotiäityis on työttömyyttä. Niin tyypillistä perustella oma laiskuus jollain lapsilla. Epäreilua myös lapsia kohtaan! Menisit röihin siitä jaloista pyörimästä! Kuulikko??!11

Onko sulla lukutaidossa vikaa vai enkö mä nyt ymmärrä? Enhän mä ole lapsilla mitään perustellut? Vai tarkoitatko sitä, kun olin 10v kotiäitinä, niin mun olisikin pitänyt sanoa, että työttömyyttä takana 10,5v?
Sanotaan vaikka sitten niin.

Vierailija

Oon todella yksinäinen. Joskus harvoin näen kurssilaisia kun ollaan pidetty yhtä.
Olen siis aina yksin.
Viikonloppuisin myös.
Sukua tapaan kotiseudullani.

Röihin Siitä

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Onko sulla lukutaidossa vikaa vai enkö mä nyt ymmärrä? Enhän mä ole lapsilla mitään perustellut? Vai tarkoitatko sitä, kun olin 10v kotiäitinä, niin mun olisikin pitänyt sanoa, että työttömyyttä takana 10,5v?

Mitä ihmettä sä vetelet itkupotkuraivareita täällä netissä???? Alahan selittää palstalle käytöstäs ja sassiin sittenkin!111

Mene nyt vaan sinne röihin ja lopeta muille raivoominen, kuulikko sä???§§11

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä sä vetelet itkupotkuraivareita täällä netissä???? Alahan selittää palstalle käytöstäs ja sassiin sittenkin!111

Mene nyt vaan sinne röihin ja lopeta muille raivoominen, kuulikko sä???§§11

Ok.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat