Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä joululahjaksi vammaisen lapseni hoitajalle?

Vierailija

Joulu tulee ja haluaisin palkita vaikeastivammaisen lapseni hoitajan jollainlailla. Hän on tehnyt koko vuoden tosi hyvää työtä ja ollut suurena apuna. Mikään pieni kynttilä tms. ei siis mielestäni ole riittävå lahja. Mitä vähän isompaa itse antaisitte? Kyseessä on nuori nainen. Leffalippuja mietin, mutta ovatkohan ne hiukan tylsiä...

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Kirjoita korje missä kiität. Lämmittää varmasti enemmän kuin materia. Kylkeen voi laittaa vaikka jouluherkkua ;)

Vierailija

Jos tykkää kauneydenhoidosta tms, niin lahjakortti johonkin kasvohoito vaikka tai joku hänen harrastukseen liittyvä juttu voisi olla hyvä.

Vierailija

Ihan uteliaisuuttani kysyn, miksi tälle hoitajalle on soveliaampaa antaa joululahja kuin niille päiväkodin hoitajille tai opettajille? Kaikissa muissa saman asian ketjuissa vastataan että ei lahjoja koska tekevät työtään.

Vierailija

Itse olen 25-v nainen ja tykkäisin seuraavista lahjoista:
hierontalahjakortti

herkkukori jossa luomu ja reilunkaupantuotteita

esim. kasvohoito yms juttuja en haluaisi, mutta tietenkin jotkut eivät myöskään halua hierontalahjakorttia yms. Leffassa en juurikaan käy, joten leffalippuja en haluaisi.

Vierailija

Mun mielestä kaikenmaailman kasvohoidot on tosi tylsiä, varsinkin jos on kyseessä hieman nuorempi nainen. Ei silloin vielä tarvitse tuollaisia hoitoja. Mitä tiedät hänestä? Onko kiinnostunut esim. lukemisesta, leipomisesta yms. eli jotain hänen harrastukseen liittyvä olisi varmasti kiva. Herkkukori kuulostaa musta kans hyvältä ja riskittömältä vaihtoehdolta :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat