Mitä joululahjaksi vammaisen lapseni hoitajalle?
Joulu tulee ja haluaisin palkita vaikeastivammaisen lapseni hoitajan jollainlailla. Hän on tehnyt koko vuoden tosi hyvää työtä ja ollut suurena apuna. Mikään pieni kynttilä tms. ei siis mielestäni ole riittävå lahja. Mitä vähän isompaa itse antaisitte? Kyseessä on nuori nainen. Leffalippuja mietin, mutta ovatkohan ne hiukan tylsiä...
Kommentit (18)
Lahjakortti vaikkapa kasvojen hoitoon.
Hemmottelulahjakortti? Jalkahoito?
Kirjoita korje missä kiität. Lämmittää varmasti enemmän kuin materia. Kylkeen voi laittaa vaikka jouluherkkua ;)
Jos tykkää kauneydenhoidosta tms, niin lahjakortti johonkin kasvohoito vaikka tai joku hänen harrastukseen liittyvä juttu voisi olla hyvä.
Miksi pitää lahjoa? Eiköhän työnantaja anna joulubonuksen mikäli kokee sen tarpeelliseksi.
Tai sitten jos lahjakortti tuntuu liian tavanomaiselta, niin liput vaikka teatteriin tai musiikkitapahtumaan.
Ihan uteliaisuuttani kysyn, miksi tälle hoitajalle on soveliaampaa antaa joululahja kuin niille päiväkodin hoitajille tai opettajille? Kaikissa muissa saman asian ketjuissa vastataan että ei lahjoja koska tekevät työtään.
Itse olen 25-v nainen ja tykkäisin seuraavista lahjoista:
hierontalahjakortti
herkkukori jossa luomu ja reilunkaupantuotteita
esim. kasvohoito yms juttuja en haluaisi, mutta tietenkin jotkut eivät myöskään halua hierontalahjakorttia yms. Leffassa en juurikaan käy, joten leffalippuja en haluaisi.
Mun mielestä kaikenmaailman kasvohoidot on tosi tylsiä, varsinkin jos on kyseessä hieman nuorempi nainen. Ei silloin vielä tarvitse tuollaisia hoitoja. Mitä tiedät hänestä? Onko kiinnostunut esim. lukemisesta, leipomisesta yms. eli jotain hänen harrastukseen liittyvä olisi varmasti kiva. Herkkukori kuulostaa musta kans hyvältä ja riskittömältä vaihtoehdolta :)
Olen saanut siivousvälineistä (annettiin reilusti ennen aattoa) joulukukka-asetelmaan.
Itse voisin ajatella antavani vaikka lahjakortin jalkahoitoon, konserttiin, teatteriin, leffaan tms.
Mieheni osti omalle työntekijälleen pullon punaviiniä ja sen kaulaan laittaa roikkumaan finnkinon leffalippupaketin+herkkulippuja.
Mielestäni se kuulostaa kivalta, kun pääsee lastensa kanssa hetkeksi viettämään rentouttavan hetken.
Mutta voithan miettiä onko jollekkin asialle tarvetta, vaikkapa navigaattori?
Olisin itse aika myyty jos saisin kiitos kirjeen vaikka jonkun pienen paketin rinnalla, sellaista mitä joku oli tuolla ylempänä ehdottanutkin.
Parikymppisestä tytöstä on siis kyse. Tässä miehen kanssa ajateltiin, että ostettaisiin hänelle vähän parempaa viiniä ja leffalippuja kun poikaystävänsä kanssa tykkäävät leffassa käydä. Kiitos 17 siis vinkistä!
50e?