Työstä valittaminen.

Amok

Ihmetyttää ihmisten työstään valittaminen. Aikana jona niin monet ovat aivan kusessa perustoimeentulonsa järjestämisessä.

Siis viettävät kolmasosan päivästä tehden jotain mistä valittavat sitten toisen kolmanneksen. Liikauttamatta varsinaisesti eväänsäkään muuttaakseen elämäänsä suuntaan, jossa arki sitten maistuisi. Käsittämätöntä. Olen itse kehnolla palkalla työssä, jonka moni lukisi rupuhommaksi mutta tavattoman onnellinen kun on vakituinen lähes varma työpaikka. Päivätyö. Lyhyt työmatka. Luksustahan tämä on.

Kommentit (2)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää ihmisten työstään valittaminen. Aikana jona niin monet ovat aivan kusessa perustoimeentulonsa järjestämisessä.

Siis viettävät kolmasosan päivästä tehden jotain mistä valittavat sitten toisen kolmanneksen. Liikauttamatta varsinaisesti eväänsäkään muuttaakseen elämäänsä suuntaan, jossa arki sitten maistuisi. Käsittämätöntä. Olen itse kehnolla palkalla työssä, jonka moni lukisi rupuhommaksi mutta tavattoman onnellinen kun on vakituinen lähes varma työpaikka. Päivätyö. Lyhyt työmatka. Luksustahan tämä on.

Kyllä se moni joutuu tekemään työtä josta ei tykkää ja se ei ole mukavaa. Mutta kun ei aina ole mahdollista vaihtaa vakituista työsuhdetta toiseen vakituiseen. Voi olla esteenä ikä, ym.

Kyllä se vain on niin että normaalielämässä harvalla on työ johon menee nauttien. Kyllä se yleensä on niin että paskahomma mutta tuli tehtyä. Raha ratkaisee. On elettävä ja perhekkin elätettävä. Ei auta.

minävain

Muakin välillä hävettää kun valitan työstäni, vaikka saisin olla erittän onnellinen vakipaikastani, stressittömästä työstäni, positiivisesta palautteesta, juuri saadusta hyvän työtuloksen bonuspalkkiosta, lyhyestä työmatkasta, omasta työhuoneesta, mukavista työkavereista. Palkka on huono, mutta asiat voisivat olla paaaaljon huonommin. En saisi valittaa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat