En usko että Jenni Haukio tekee koskaan lasta.
Kommentit (27)
Haukio ja Niinistö hmm mielenkiintoinen pari. Itse en ikimaailmassa olisi voinut kuvitella naivani lähes isoisäni ikäistä miestä. Siinä saa harjoitella leskeyttä, hmm kaikin puolin outo tilanne??????
Jospa hän tietää ettei voi edes saada biologista lasta eikä kaikki edes haluiskaan lasta vaikka se olisi mahdollista. Vaikka kyllä minulla on Jennistä sellainen mielikuva, että hän olisi ihanan herttainen äiti ja toivoisinkin että hän saisi vielä jonain päivänä kokea äitiyden.
Oma tuttavapiirini ei ole laaja, mutta silti läheltäni löytyy useita naisia, jotka eivät halua lapsia. Kaikki jo yli 36 vuotiaita, joten tuskin mieli muuttuukaan. Mukana mm. kaksi parasta ystävääni, veljeni vaimo ja kolme työkaveria. Mitään vauvakuumeita heillä ei ole ollut ja ajatus huolehdittavasta lapsesta on heille outo.
Joidenkin vain on vaikea käsittää ettei kaikki halua lapsia. Nykyisin naisella on oikeus valita.
Olisipa ihanaa jos Jenni toisi esille, että hän on vela. Ihan sen takia, että ihmiset yleisesti suhtautuvat häneen niin hienotunteisesti ja kohteliaasti. Ehkä sitten myös meihin muihin veloihin.
Toki voi olla kyse muustakin, mutta siinäkin tapauksessa asia ei kyllä meille kuulu.
Vierailija kirjoitti:
Jospa hän tietää ettei voi edes saada biologista lasta eikä kaikki edes haluiskaan lasta vaikka se olisi mahdollista. Vaikka kyllä minulla on Jennistä sellainen mielikuva, että hän olisi ihanan herttainen äiti ja toivoisinkin että hän saisi vielä jonain päivänä kokea äitiyden.
Väännetään nyt vielä kerran rautalankaa: kaikki-eivät-halua-kokea-äitiyttä , eivät edes kaikki ihanan herttaiset ihmiset. Ja se on ihan okei. Ei tarvii.
keskittykää nyt vaikka niihin omiin lapsiinne.
Eiköhän tuo ole ihan uravalinta kummaltakin osapuolelta. Ei Sauli sinkkuna olisi presidentiksi päässyt, koska hänen naisjuttunsa olisivat latistaneet jo lähtötilanteessa hänen mahdollisuuksiaan. Ja Jennihän nyt on käytännössä kokoomuspuolueen broileri, joka hoksasi tarpeeksi ajoissa sen, ettei hissukkaluonteella edetä puoluehierarkiassa eikä runoilukyky riitä elannon hankkimiseen.
Me emme oikeasti voi tietää, mikä on asian todellinen laita, eikä se meille kuulukaan. Jenni ei ole Satu Taiveaho, joka kertoo avoimesti kaiken. Miksi toisilla on niin kova tarve spekuloida toisten vauva-aikeilla?!