Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siirryin käyttämään mummokalsareita

Vierailija

Nyt harmittaa, etten ole aiemmin "löytänyt" noita korkeampia alushousuja. Hipsterimallisia olen käyttänyt jo monen monta vuotta. Nyt innostuin ostamaan sellaiset korkealle nousevat pöksyt ja kyllä ne ovatkin mukavat jalassa. Ei hierrä eikä kierrä mihinkään suuntaan. Harmi vaan, että kovin paljon ei vaihtoehtoja löydy. KappAhl yllätti eilen positiivisesti vaihtoehdoillaan, muista ketjuliikkeistä en löytänyt. Tai Lindexin valikoimaa en vielä ole ehtinyt tutkimaan.

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Puhutko nyt kalsareista vai alushousuista?

Alushousuista, joita myös kalsareiksi kutsun.

Vierailija

Täältä täysi support tälle aloitukselle! Ostan yleensä mustia ja pitsisiä, niin se vähän tasaa tuota mummomaisuutta. Samaten käytän enää vain korkeavyötäröisiä pillifarkkuja. Sopivat parhaiten tällaiselle pari lasta pyöräyttäneelle kropalle ja ovat paaaaljon mukavammat :)

- N27

Vierailija

Emotionissa myydään ihan taivaallisen mukavia Bambu/Bamboo tjtn alushousuja. On sellaiset korkeavyötäröiset ja tajuttoman pehmeät. Vähän kalliimmat tosin mutta mielestäni joka pennin arvoiset.

Vierailija

Sloggin puuvillaisilla (5% elastaania) saa myös hyvin loppumaan pikkuhousunsuojatarpeen, kun materiaali ei ärsytä ihoa ja limakalvoja. 

Vierailija

Ja kun kaikenlaisia makkaroita tuossa vyötäröllä on, niin kummasti nuo korkeammat niitäkin vähän tasoittaa, vaikka eivät mitään muotoilevia olekaan. Itselläni on alavatsassa leikkausarpia, niin yksi makkara roikkuu siinä vähän hassusti. Matalammat alushousut ovat aina jääneet siihen alimman makkaran alapuolelle sopivasti.

Mulla oli juuri suunnitelmissa uusia alushousuvarasto, vanhat kun alkavat olla jo oikeasti vanhoja, niin nyt on toinenkin hyvä syy uusimiseen. Voin sitten miehelle esitellä uuden alushousumalliston :)

ap

Vierailija

Huh, huh... Ruokailu- ja liikuntatottumukset kuntoon niin ei tarvitse mummopikkareilla kuroa makkaroita tasaiseksi!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ja kun kaikenlaisia makkaroita tuossa vyötäröllä on, niin kummasti nuo korkeammat niitäkin vähän tasoittaa, vaikka eivät mitään muotoilevia olekaan. Itselläni on alavatsassa leikkausarpia, niin yksi makkara roikkuu siinä vähän hassusti. Matalammat alushousut ovat aina jääneet siihen alimman makkaran alapuolelle sopivasti.

Mulla oli juuri suunnitelmissa uusia alushousuvarasto, vanhat kun alkavat olla jo oikeasti vanhoja, niin nyt on toinenkin hyvä syy uusimiseen. Voin sitten miehelle esitellä uuden alushousumalliston :)

ap

Röllykkämaha onkin kätevä sulloa vyötärön päälle ylettyviin housuihin.

Parhaat pöksyt

Hei, Olin menossa alennuskuponkien kanssa Mannerheimintien Sokokselle ostamaan alennuskuponkeja. Meninkin vahingossa Marks&Spencerille. Siellä oli erihintaisia 5 pöksyn paketteja. Ostin paketin, joka maksoi 16,90 euroa. Tämän paketin pöksyt ovat todella erinomaisia. ostin toisen halvemmankin paketin, muta en ole vielä avannut sitä. Suosittelenpapöksyjen ostopaikaksi Marks&Spenceriä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
http://www.needundies.com/user/products/large/sloggi-maxi-briefs-3-pack-...

Nää on minun lempparit. Löysin mallin jo parikymppisenä. Harmi ettei ole tehty yhtä vetävää mainosta kun esim näistä epämukavista nirunaruista:

http://lingerie.digi-aanbieding.nl/files/2012/04/Sloggi-lingerie-outlet....

Mä en vielä noihin Sloggeihin innostunut. Kokemusta kyllä on nuoruusvuosilta. Joku sellainen hämärä mielikuva on, että Sloggien kuminauhareunat ärsyttivät jotenkin ihoa ja hävitin ne sen myötä. Voihan se olla, että materiaalimuutoksia on tullut viimeisen 20 vuoden aikana :)

ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

ap

Joku mielensäpahoittaja löysi tiensä tähänkin ketjuun :D ei hätää, sinä voit käyttää huoletta niitä seksikkäitä pikkupöksyjäsi täydellisen timmin kroppasi peittona, me muut tässä ketjussa ketjussa keskustellaan mummokalsareista :) sä sopisit paremmin varmaan johonkin victoria'ssecret.comiin tms keskustelemaan?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

ap

Joku mielensäpahoittaja löysi tiensä tähänkin ketjuun :D ei hätää, sinä voit käyttää huoletta niitä seksikkäitä pikkupöksyjäsi täydellisen timmin kroppasi peittona, me muut tässä ketjussa ketjussa keskustellaan mummokalsareista :) sä sopisit paremmin varmaan johonkin victoria'ssecret.comiin tms keskustelemaan?

Tosin tottahan tuo osin on. Röllykkää ei tosin tarvitse sulloa vaan se sujahtaa nätisti :)

ap

Vierailija

Noi maxi-Sloggit on kaiken lisäks vielä aivan upeat ja korostaa seksikkäästi muotoja sellaisen naisen päällä,jolla on muotoja keskivartalossa molemminpuolin :-)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat