E-pillerit ja ovulaatio??

Vierailija

Eli olen syönyt yhdistelmäpillereitä nelisen vuotta enkä ole ikinä tuntenut ovulaatiota, paitsi tässä kuussa tällä viikolla sain kaikki ovulaation oireet. Toispuoliset mahanippailut ja ylipäätään alavatsakipu, ovislimat ja lämmön nousu... Mutta eikö pillereiden pitäisi estää ovulaation tapahtuminen? Hämää vaan koska en ole ennen tälläistä havainnut. Tuntevatko muutkin e-pillereiden syöjät vai pitäiskö mun nyt jotenkin huolestua...?

Kommentit (9)

kiki

Minulla on ja syyksi sanottiin, että ovulaatio pääsee tapahtumaan, jos on sattunut unohduksia.

Ei ole kyllä mitään kivoja tuntemuksia nuo ovulaatiot, ainakaan itselläni.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minulla on ja syyksi sanottiin, että ovulaatio pääsee tapahtumaan, jos on sattunut unohduksia.

Eli sinulla on pillerikierrossa aina ovulaatio kun olet unohtanut? Oletko tullut siis raskaaksi unohduksesta johtuen?
Juu ei ole kiva tuntemus tuo ovulaatio, olen melko varma että se oli ovulaatio koska en ole ennen tuntenut missään pillerikierrossa vastaavaa. Nyt en tiedä miten toimin, odotan vain ilmestyykö seuraava tyhhennysvuoto...?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Eli sinulla on pillerikierrossa aina ovulaatio kun olet unohtanut? Oletko tullut siis raskaaksi unohduksesta johtuen?
Juu ei ole kiva tuntemus tuo ovulaatio, olen melko varma että se oli ovulaatio koska en ole ennen tuntenut missään pillerikierrossa vastaavaa. Nyt en tiedä miten toimin, odotan vain ilmestyykö seuraava tyhhennysvuoto...?

Edelleenkin käytät sitä kondomia taukoviikon loppuun ja teet raskaustestin ennen seuraavan laatan aloittamista. Pidät siis normaalin seitsemän päivän taukoviikon, kun sen aika on (tai tämä riippuu pillerimerkistä, onko jotain lumepillereitä, mutta siis jatkat pillereitä täysin normaalisti) ja teet raskaustestin, kun unohduksista on kulunut riittävän pitkä aika.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat