Kyllä on LEGO™ illa hintaa nykyään!

Vierailija

Mm. Lego Mindstorms- robotti 349,90e ja perus Star Wars -muovipalikkapaketit 129,90e.

Sääli sitä isukkia, jonka herranterttu vänisee itselleen lisäosia, kun muillakin on.

Kyllä on Lego onnistunu markkinoinnissa, sehän oli vuosikaudet ihan kuollut brändi.

Kommentit (13)

Vierailija

Starat Warseissa yms maksaa se brändinkäyttöoikeus.

Mun kummipojan vanhemmat ulkoisti lapsen lahjatoiveen mulle. Isä ilmoitti, että pojan lahjatoive on sitten 500 euron leegoropootti. Lupasin antaa lahjaan 25 euroa, mutta ei kun pitäisi ostaa koko robotti.

Viime vuonna olisi pitänyt ostaa iPhone. ..

Vierailija

Just katsoin kaupassa tätä n. 200 euron Lego Teknik -mersurekkaa, actros vai mikä se on. Ei mun mielestä kovin paha hinta ottaen huomioon paljonko siinä on niitä osia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mun kummipojan vanhemmat ulkoisti lapsen lahjatoiveen mulle. Isä ilmoitti, että pojan lahjatoive on sitten 500 euron leegoropootti. Lupasin antaa lahjaan 25 euroa, mutta ei kun pitäisi ostaa koko robotti.

Oliko tää isä oikeasti tosissaan? Huh huh. Kummin tehtävä taitaa olla ihan muu, kuin lahjojen osto. 25 e:kin on paljon lahjasta, jos on useita kummilapsia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Oliko tää isä oikeasti tosissaan? Huh huh. Kummin tehtävä taitaa olla ihan muu, kuin lahjojen osto. 25 e:kin on paljon lahjasta, jos on useita kummilapsia.

Valitettavasti on. Joka ikinen joulu ja syntymäpäivä tämä isä ilmoittaa mulle lapsen lahjatoiveen, joka on aina vähintään 200 euron arvoinen. Välillä laittaa lapsen soittamaan mulle ja kinumaan sitä kallista lahjaa.

Sanon aina, että en osta noin kallista. Ikinä en ole saanut kiitosta niistä lahjoista, joita olen antanut. Jos olen paikalla, kun lapsi avaa lahjan, niin saan vain kuulla marinaa.

Ennen annoin myös aikaani, vein leffaan, jätskille, teatteriin. En sitten enää viitsinyt,kun aina olisi ollut kuulemma kivempi olla kotona pelaamassa pleikkaria.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Osta joku halpa lisäosa tuohon robottiin. Kinutkoon isältään sitten sen varsinaisen robotin.

Vierailija

Ehkä vähän ylihinnoiteltuja mutta todella mukavaa ajankulua ja kehittävät luovuutta. Missä muussa tuotteessa 70-luvun osat sopii yhteen upouusien kanssa.

Meillä on legoja 70-, 90- ja 2010-luvuilta.... ei ne nyt vuotta kohti niin hirveästi ole tulleet maksamaan ja varmaan säilyvät lapsenlapsillekin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ehkä vähän ylihinnoiteltuja mutta todella mukavaa ajankulua ja kehittävät luovuutta. Missä muussa tuotteessa 70-luvun osat sopii yhteen upouusien kanssa.

Meillä on legoja 70-, 90- ja 2010-luvuilta.... ei ne nyt vuotta kohti niin hirveästi ole tulleet maksamaan ja varmaan säilyvät lapsenlapsillekin.

Ja nykyisin ne ohjeekint löytyy netistä... eli siitä kasasta voi rakentaa ihan mitä vain.

Vierailija

Mielummin parin sadan legoja kuin parin sadan pleikkari.
Kyllä varmaan harmittaa, kun ei omalla lapsella ole hahmotuskykyjä legojen rakentamiseen. Ei muuten ole ihan iisejä. Vaatii aivoja.

Vierailija

Olen noita Minecraft-legojen hintoja joskus katsonut, ja onhan ne nyt paljon kalliimpia kuin Cityt puhumattakaan jostain classic-peruslegoista.

Vierailija

joo-o on hintaa!!!! lapset toivoo minecraft leegoja. onneksi niitä on kolme niin jos hinnan jakaa kolmeen osaan niin ei ole paha hinta yhtä lasta kohtaan.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat