Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitäisi kävellä keskeytyksen jälkeen n.9 km

Vierailija
10.12.2015 |

Onko vaarallista jos otan juomista mukaan? Ei rahaa bussiin enkä omista pyörää. Bussiin on siis rahaa mennä sinne,mutta ei takaisin.. ensiviikolla olisi ja kotoa sairaalaan n.9-10 km. Jos hitaasti kävelen, enhän tuuperru matkalle? Olisi noloa.

Kommentit (306)

Vierailija
281/306 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä minä taas! Kaikki meni loppujen lopuksi hyvin. Miesystäväni tuli minua aamulla hakemaan klo 7:30. Ajelimme sairaalaan päin ja samalla juttelimme tilanteesta. Miesystäväni itse ehdotti, että en tekisi aborttia, vaan pitäisimme lapsen.

Hän lupasi maksaa elatusta minulle jo odotusaikana.

Soitin kunnan sosiaalitoimistoon ja kerroin tilanteesta. Meillä on aika lastenvalvojalle joulun jälkeen.

Luulenpa, että minusta tulee Äiti 💕

Vierailija
282/306 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa mukava kuulla, kaikkea hyvää koko perheelle. Kyllä elämä kantaa, ja asiat järjestyvät.

Aivan ihanaa lukea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/306 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä minä taas! Kaikki meni loppujen lopuksi hyvin. Miesystäväni tuli minua aamulla hakemaan klo 7:30. Ajelimme sairaalaan päin ja samalla juttelimme tilanteesta. Miesystäväni itse ehdotti, että en tekisi aborttia, vaan pitäisimme lapsen.

Soitin kunnan sosiaalitoimistoon ja kerroin tilanteesta. Meillä on aika lastenvalvojalle joulun jälkeen.

Jos tää ei ole provo niin onneksi olkoon!

Vierailija
284/306 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo. Ilmiselvä provohan tuo on.

Vierailija
285/306 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paitsi että ennen tyhjennystä otetaan lääkettä mikä tappaa alkion. Jos se on otetty niin on vähän liian myöhäistä katua.

Vierailija
286/306 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jepjep :)

Joulun alla upea satutarina Kaunottaresta ja kulkurista.

Vierailija
287/306 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs niille seiskalta otetuille pillereille tapahtui? Hukkuivat kummallisesti?

Vierailija
288/306 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lastenvalvojalle? Eihän ole lastakaan. Otahan nyt ensin yhteyttä neuvolaan.  Niin, Porvoon neuvolaan ei ole edes yhdeksää kilometriä. 

Vierailija
289/306 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä teitä muutamia vaivaa? Tuohan on ihana uutinen, että ap:n asiat menivät lopulta hyvin. Hyi, kuinka katkeria ihmisiä täällä on.

Vierailija
290/306 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä teitä muutamia vaivaa? Tuohan on ihana uutinen, että ap:n asiat menivät lopulta hyvin. Hyi, kuinka katkeria ihmisiä täällä on.

Juu,ei tuossa uutisessa mitään huonoa olekkaan jos se on totta.

Mutta yhtä todennäköistä on provoilu.

Vierailija
291/306 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paitsi että ennen tyhjennystä otetaan lääkettä mikä tappaa alkion. Jos se on otetty niin on vähän liian myöhäistä katua.

Ai jaa? Joudunko mä nyt sanoo pertsalle, ettei musta tulekaan äitiä?

Vierailija
292/306 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvettiä? Joku täällä provoaa. En ole pitämässä lasta ja nyt olen sairaalassa tyhjennyksessä! Ihan oikeasti keksikää parempi! -ap

Vierailija
293/306 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kirjoittanut tuota. -ap

Vierailija
294/306 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sain alapeukun. En siis todellakaan ole kirjoittanut tuota, enkä aio pitää lasta. Pillerit on otettu ja sairaalassa ollaan. - ap

Vierailija
295/306 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, kirjoitat äidin isolla Ä:llä, mutta avauksessa olit niin kädetön, ettei sinulla ollut rahaa, et maininnut "miesystävästä" mitään ja olit kävelemässä 10 km keskeytyksen jälkeen kotiin. Puhumattakaan siitä, miten ylipäänsä olit tullut raskaaksi. Raskauden ehkäisy on molempien vastuulla ja te päätitte sitten molemmat olla piittaamatta siitä. Miestä et voi tässä asiassa syyttää. Missä olit kun äiti ja opettaja valistivat sinua? 

Kivan lähtökohdat lapselle. Onneksi tämä tarina ei ole tosi eikä kukaan lapsi joudu kärsimään. 

Sekin nauratti kun kirjoitit, että "ajelitte" miesytävän kanssa aborttiin. Kiertelittekö paljonkin maisemia ihaillen? (Oletan, että äidinkielesi on suomi ja tiedät ajelun ja ajamisen välisen eron.)

Vierailija
296/306 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm, kirjoitat äidin isolla Ä:llä, mutta avauksessa olit niin kädetön, ettei sinulla ollut rahaa, et maininnut "miesystävästä" mitään ja olit kävelemässä 10 km keskeytyksen jälkeen kotiin. Puhumattakaan siitä, miten ylipäänsä olit tullut raskaaksi. Raskauden ehkäisy on molempien vastuulla ja te päätitte sitten molemmat olla piittaamatta siitä. Miestä et voi tässä asiassa syyttää. Missä olit kun äiti ja opettaja valistivat sinua? 

Kivan lähtökohdat lapselle. Onneksi tämä tarina ei ole tosi eikä kukaan lapsi joudu kärsimään. 

Sekin nauratti kun kirjoitit, että "ajelitte" miesytävän kanssa aborttiin. Kiertelittekö paljonkin maisemia ihaillen? (Oletan, että äidinkielesi on suomi ja tiedät ajelun ja ajamisen välisen eron.)

Lue muutama viesti taaksepäin. Joku provoili ja esiintyi ap:nä. Oikeasti tuo ei mennyt noin.

Vierailija
297/306 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattais lukee ne vastaukset loppuun ennenkö tulee nolamaan ittensä :D

Vierailija
298/306 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittaja 297, kuten sanoin minä en tuota kirjoittanut ja kukaan ei minua sairaalaan vienyt vaan tulin bussilla. Mikä tässä on epäselvää? -ap

Vierailija
299/306 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään. Miten voit, ap?

Vierailija
300/306 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä helvettiä? Joku täällä provoaa. En ole pitämässä lasta ja nyt olen sairaalassa tyhjennyksessä! Ihan oikeasti keksikää parempi! -ap

Niin varmaan, ja palstailet siinä "hoitojen" välissä.