Aviomies totesi että rakastaa minua enää vaan ystävänä

Vierailija

Totesi siis asian vaan ohimennen kun juteltiin siitä ettei meillä ole oikein enää aikaa olla ihan vain kahdestaan. Vähän naurahtaen, ei todellakaan mitään puhetta mistään erosta tms.

Aluksi järkytyin, mutta nyt olen tullut siihen tulokseen että se on totta myös minun osaltani. Mies on minulle hurjan rakas, mutta ei enää samalla tavalla kuin ennen. Hän on se ihminen jolle voin kertoa mitä vaan ja joka ymmärtää minua täysin. Mutta ei meidän välillä enää mitään muuta olekaan, ystävyyttä vaan.

Onkohan tämä normaali "vaihe" parisuhteessa? Pakko saada lastenhoitoapua enemmän. Naimisissa ollaan oltu 5 vuotta ja lapsia on kolme, 3-vuotias ja kaksi kappaletta nippa nappa 1-vuotiaita.

Kommentit (13)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kuinka paljon/vähän sitä aikaa kahdestaan teillä on?

Joka päivä tietenkin silloin kun lapset nukahtavat. He sammuu suunnilleen kahdeksan maissa, mutta meidänkin on pakko mennä nukkumaan kymmenen maissa viimeistään koska miehen työt alkaa kuudelta ja lapset (eli myös minä) herää 5.30-6.30 välillä. Nuorimmaiset myös vielä herää kerran tai kahdesti yössä.

Viimeksi enemmän lapsivapaata aikaa oli lokakuussa kun mies vei minut leikkaukseen (:D) ja hengattiin suht pitkään sairaalassa.

Vierailija

Soitto isovanhemmille/tädeille/sedille/kummeille/kavereille ja otatte laatuaikaa. Noin pieniä ei välttämättä raaski vielä tuntemattomalle hoitajalle jättää...

Vierailija

Aika "rumasti" sanottu kuitenkin mieheltä. Rakastan sua ENÄÄ VAIN ystävänä. Kuulostaa kyllä siltä, että hän vähintään haikailee eroa. Muutoin olisi puhunut asiasta eri tavalla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
lapset pilaa parisuhteen... :/

Kuulostaako kamalalta jos sanon että niin saavat pilatakin? Lapset vs parisuhde on helppo valinta.

Tietysti silti toivon (toivomme) etteivät "pilaa" ja että saataisiin homma taas toimimaan samalla tavalla kuin ennenkin.

Vierailija

Ei se rakkaus ole loppu, teillä menee kaikki aika perheenpyörittämiseen....parisuhdetta hoidettava muutenkin kuin kotona lasten kanssa. mitä teitte yhdessä ennen lapsia, tehkää sitä nytkin, siis ilman lapsia, ei kotona,. hankkikaa lastenhoitaja.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
5 vuotta naimisissa ja tuo tilanne? Huutonaurua!

Heillä on uhmisikäinen ja kaksi vauvaa. Kyllä siinä saakin olla romanttiset tunteet vähemmällä.

Ap, olen elänyt saman vaiheen viitisen vuotta sitten. Mies oli tuki ja turva, mutta ei kumppani romanttisessa tai seksuaalisessa mielessä. Kyllä sitä monesti mietittiin etä jos ei lapsia olisi niin oltaisiin jo erottu (vaikka juurikin niiden lasten ja sen oman ajan puutteen vuoksi tuohon tilanteeseen päädyttiin) Odottakaa rauhassa, kunhan ette katso maailmaa ja suhdettanne enää niin unenpuutteestä kärsivien aivojen kautta, näette kaiken selvemmin. Siinä vaiheessa vasta sitten päätöksiä jatkon suhteen. Tsemppiä!

Vierailija

Tuo on valitettavasti se tyypillinen tarina, joskin tuo yleensä sanotaan ääneen vasta siinä vaiheessa kun lapset hieman isompia ja arki aavistuksen helpottaa. Siinä vaiheessa on vaan liian myöhäistä kun on liian monta vuotta välissä. Tavallaan hyvä kun heräsitte asiaan jo nyt, ehditte ehkä vielä paikata tilanteen. Nyt vaan järkkäätte säännöllistä kahdenkeskistä aikaa. Perheaika EI ole parisuhdeaikaa, vaikka yhteistä aikaa onkin.

Vierailija

Ihmiset vaativat liikaa. Ihan että rakastaa VAIN ystävänä. Sehän on valtavan paljon. Monet luulevat olevansa oikeutettuja jatkuvaan ilotulituksiin.

Vierailija

Jokaisessa parisuhteessa on huonompia ja parempia aikoja. Monesti rakkaus muuttuu ajanmyötä ja välillä se seksuaalinen vetovoima katoaa. Miehesi rakastaa sinua kuitenkin, vaikka ilmeisesti suhteenne ei ole niin seksuaalinen tällä hetkellä. Jossain määrin täysin tavallista, koska ei se alkusuhteen huuma ja himo kestä ikuisesti.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat