Miten teidän lapset syö eskarissa/koulusssa?

Vierailija

Meillä ei syö..on kuulemma ihan todella pahaa.Kotona syö tavallista sapuskaa..mitä nyt vähän tavallista parempaa koska olen koulutukseltani ravintolakokki joten teen hyvää ruokaa..
Eikös niille mamuillekin tarjottu kouluruokaa ja ne oli ekoja jotka nosti äläkän..
Se on kuulemma niin kamalaa että lapsi ei syö kuin leipää ja joskus lihasoppaa..maistaa kyllä mutta ei kehu koskaan että olisi hyvää.
Mitäköhän kakkaa siellä tarjotaan?

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

Olet ravintolakokki, joten osaat laittaa hyvää ruokaa. Hyvän ravinnon ainoa kriteeri ei ole hyvä maku, toki tärkeä.

Tiedätkö, mitä lapsillesi laitoksessa syötetään?

Vierailija

Mistähän kunnasta on kyse. Lapseni on eskarissa Helsingissä. Hänen päiväkodissaan  on Palmian keittäjä, joka tekee lähes kaiken ruoan itse. Pinaattiletut esim. tulevat valmiina.

Lapseni kehuu lähes joka päivä ruokaa.

Vierailija

Isompi ei ole koskaan syönyt mitään missään. Väkisin pupeltaa sen näkkärin ja närppii pari palaa ruokaa koska on pakko. Ei välitä syömisestä ja selviää hengissä lähinnä pyhällä hengellä. Pienempi taas syö ihan mitä vaan mitä eteen laitetaan. On joskus pyytänyt lisääkin ruokaa. Että meillä on ihan lapsikohtaista.

Vierailija

Tampereella lapsi käy eskaria.

Muistan itse että koulu ruoka oli hyvää,syötävää.Myös äitini oli ravintolakokki joten myös minä söin kotona hyvää ruokaa,maukasta.

Uunimakkaran poika syö ja keittoja..muu on kuulemma peitetty ihmeelliseen ruskeaan mössöön..ilmeisesti tarkoittaa kastiketta..

En todellakaan tiedä minkälaista ruoka siellä on mutta kuvailun mukaan ihan kamalaa..jos poika syö perunat kotona mutta siellä jättää syömättä koska niistä ei mene veitsi läpi niin voi vaan ihmetellä..

Vierailija