Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistatko Savage Gardenin? :)

Vierailija
10.12.2015 |

Oma suosikkini heiltä silloin 2000 luvun alusta.. Darren vaan oli niin söpö silloin :D

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykännyt Savage Gardenista silloin, jotenkin liian siistiä minun makuuni. Mutta moni biisi on jäänyt muistiin, esim. Tears of Pearls, jossa on hyvä kertosäe.

Vierailija
2/25 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan, mutta itselle edustaa ysäriä.

Vierailija
4/25 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

<3

Vierailija
5/25 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin biisistä break me shake me.

Vierailija
6/25 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan, mutta itselle edustaa ysäriä.

Mut ysärimusiikkihan on parasta :D

Vierailija
7/25 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin tosi paljon, varsinkin Darrenista, se Daniel oli vähän "turha".

Crash and Burn on suosikkikappaleeni, mutta myös moni kuten Animal Song, I Knew I Loved You and I Don't Know You Anymore.

Vierailija
8/25 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin! Two Beds and a Coffee Machine..

Vierailija
9/25 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mine <3

Kuka muu kävi Helsingin keikalla peukku pystyyn ?

Vierailija
10/25 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

..tai siis tykkään yhä! Kiitti tästä aloituksesta, tulee niin paljon muistoja noita kuunnellessa! t. 8

Vierailija
11/25 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Truly madly deeply - ihana! Tottakai muistan, mutta kieltämättä ei ole ihan "hetkeen" soinut päässä. Nyt soi :)

Vierailija
12/25 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

To the moon and back on eräs parhaita ysäreitä.

Vierailija
13/25 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkäsin tosi paljon, varsinkin Darrenista, se Daniel oli vähän "turha".

Crash and Burn on suosikkikappaleeni, mutta myös moni kuten Animal Song, I Knew I Loved You and I Don't Know You Anymore.

Se turha Daniel tosin sävelsi kappaleet ja ilman turhaa Danielia ei koko bändiä ole enää ;P

Vierailija
14/25 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kyllä! Olin megafani! Helsingin keikka on ikuisesti muistoissa koska treffasimme usasta ja espanjasta tulleiden fanien kanssa (SG:n fanifoorumeiden porukkaa). Oi mitä muistoja ja mitä musiikkia! <3 Vieläkin silloin tällöin laitan levyt soimaan.

Vierailija
15/25 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka hitti niiltä minkä muistan kuulleeni :) Muistot tulvii mieleen.

Vierailija
16/25 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaako kukaan mikä biisi kyseessä? Video oli sellainen punasävyinen ainakin osittain ja bändi oli Savage Garden... mikään näistä se ei ollut.

Vierailija
17/25 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kyllä! Olin megafani! Helsingin keikka on ikuisesti muistoissa koska treffasimme usasta ja espanjasta tulleiden fanien kanssa (SG:n fanifoorumeiden porukkaa). Oi mitä muistoja ja mitä musiikkia! <3 Vieläkin silloin tällöin laitan levyt soimaan.

Itse myös eräs SG fani, joka tosin vieraili Savage Gardenin chattihuoneessa  kerta jos toinenkin :D Olikohan se SG:n oma vaiko levy-yhtiön. Kuitenkin paljon ystävystyi tuolla ja mailiosoitteitakin vaihdettiin. Tulipa erään kanssa jopa vaihdettua oikeat osoitteet joten lähetin hänelle suomalaista salmiakkia, mistä ei pitänyt..yllätys :D hitsi onkohan enää mun vanhassa mailiosoitteessa tallessa noita maileja.. :)

Vierailija
18/25 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri pari päivää sitten kävin cd-hyllyä läpi tarkoituksena säästää enää vain suosikkilevyt. Savage Gardenin saman niminen levy sai yhä jäädä ja tulikin hyvä mieli kun olin unohtanut sen hyllyn perälle vuosikausiksi. Vaikka olen rokki-ihmisiä niin tämän yhtyeen mentävä lässykohta löytyy sydämestä :D

Vierailija
19/25 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipahan yhtäkkiä kamala tunne vatsanpohjaan, kun aloin miettiä että missäköhän mun kaikki CD-levyt, mukaan lukien Savage Garden, oikein on. Jossain täällä sisällä vai kenties kylmässä kosteassa ulkovarastossa kärsimässä unohdettuna...

Haluan Savage Gardenin soimaan koko levyllisen edestä. Jostain syystä se on hyvää siivousmusiikkia, inspiroivaa ja energisoivaa.

Vierailija
20/25 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muitan ja nyt itse asiassa kuuntelen bändin to the moon and back biisiä. Ei tehä nykyään samanlaisia biisejä enää. m25