Yrittäjä-äidit, paljonko tienaatte kuussa?

Vierailija

Kiinnostaisi itseäni tietää paljonko tienaatte yrityksellänne kuussa? Itse olen vähitellen lasten syntymän jälkeen taas pääsemässä yrittämisessä vauhtiin ja keksinyt uutta liikeideaa jolla olen saanut vähitellen sännöllistä kassavirtaa, mutta kyllä ne tienestit siellä tasaisen 3000 euron hujakoilla kuukaudessa pyörii ja se on minusta ollut ihan mielettömän hyvin, koska välillä yrityksen hiljaisempina aikoina tuloa on saattanut tulla kuussa ihan ykkössatasia ... nyt tämän uuden liiketoiminnan myötä tunnen oikeasti elättäväni itseni, vaikka toki tavoitteita on paljon suurempaan. Ajanpuute ja yrityksen kehittäminen vaan on aika haasteellista näin pikkulapsiaikana, eikä oikein ylimäräistä rahaa riitä mainontaan, joten aika pienillä kierroksilla mennään ... Kyllä se haave paremmasta toimeentulosta motivoi yrittämään vieläkin lujemmin tulevaisuudessa.

Kommentit (1)

Vierailija

Muutama vuosi sitten pystyin maksamaan palkkoja itselleni ja työntekijälle yht. 7000 eur kuussa. Mutta nyt yhteensä vaan 2400. Eli harrastamiseksi on mennyt.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat