Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kellään hormonikierukasta kokemuksia?

Vierailija

Olen testaillut pillerit läpi, ja nyt tarvitsisin ehkäisyä vakituiseen suhteeseen. Kondomin käyttö vie tuntuman, pillerit vei halun ja mielen... olisimpa tiennyt miten vaikeaa voi ehkäisy olla! Hormonikierukka on alkanut kiinnostaa. Onko siitä vaaraa hedelmällisyydelle ja lisääntymiselle? Olen vasta 18, joten hyvin se ehtisi sen viiden vuodenkin ajan olla, koska en ole ihan hetkeen nyt suunnittelemassa perhettä. Kaikki kokemukset kasaan! Plussia ja miinuksia! Saa ehdottaa myös muuta ehkäisyä, esim. kokemuksia ehkäisyrenkaasta?

Kommentit (3)

Vierailija

Samat hormonit on niissä kierukoissa, eikä sitä kai usein synnyttämätön edes saa. Mene johonkin ehkäisyklinikalle kyselemään, tämä on vähän huono paikka, kun tämmöiset keski-ikäiset naiset ei ole ihan samalla tasolla ja sun ehkäisy ongelmien kanssa.

Vierailija

Olin 33v kahden lapsen äiti, yksi keskeytys synnytysten jälkeen, kun kierukka asennettiin.

Pillereistä tuli migreenit, haluttomuudet tai jatkuva vuoto. Elämä helpotti melko lailla. Mulla toki kuukautiset jatkuivat kierukan jälkeen.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat