Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttääkö ihmiset joilla on koko ajan kestohymy päällä?

Vierailija

Koko ajan pitää hymyillä? Miksi? Se on rasittavaa.

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Ei ärsytä. Itse hymyilen aina, ellei ole jotain syytä olla hymyilemättä (surullinen tilanne tms). Hymyilen vienon ystävällisesti silloin, kun muut ovat perusilmeellä, ja silloin kun muut kääntävät suupielensä hymyyn, hymyilen niin leveästi, että paljastan kauniit, hohtavat hampaani. Minua pidetään helposti lähestyttävänä ja herttaisena. Samaten miehet lankeavat helposti pauloihini. Olen todennut hymyilyn hyväksi tavaksi työelämässä (vaikka olenkin asiantuntijatyössä enkä esim. asiakaspalvelija).

Hymyily pelastaa myös sosiaalisia tilanteita. Ei tietenkään auta hymyillä, jos on täysin tuppisuu, mutta hymyilemällä ja avoimella katseella saa silti annettua sosiaalisemman vaikutelman, vaikka ei hölöttäisi muita enempää.

Vierailija

Ei. Ihailen yhtä saman alan opiskelijaa, joka aina on nauravainen. Haluaisin itsekin olla sellainen, koska vaikka olen onnellinen, niin en silti säteile ulospäin niin. Hän on mukava ihminen myös.

Vierailija

Minä hymyillen yleensä aina jos olen muiden ihmisten kanssa tekemisissä ja esimerkiksi jos kaupassa tai ovensuussa kohtaa katse jonkun toisen ihmisen kanssa niin hymyilen hieman. En ymmärrä miksi suomalaisten pitää olla naama norsunvituilla jatkuvasti ja sitten vielä ärsyynnytään jos joku kehtaa hymyillä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Koko ajan pitää hymyillä? Miksi? Se on rasittavaa.

Voi kyllä! Varsinkin nämä kaiken maailman valtionvarainministerit ja mitä näitä nyt onkaan! Ulkoministein ivallinen ikivirne on onneksi hiukan hyytynyt.

Vierailija

Ei se ärsytä, mutta kummastuttaa. Tuottaa kyllä enemmän iloa nähdä hymy yleensä totisen ihmisen kasvoilla. Tietää, että sillä on jotain aihetta hymyillä. Mutta kukin tyylillään. Joillekin kestohymy on vain perusilme. Mut kyl semmonen Emma Kari -hymy on joskus jopa aika veemäinen. Aito spontaani nauravainen hymy on ihana!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei ärsytä. Itse hymyilen aina, ellei ole jotain syytä olla hymyilemättä (surullinen tilanne tms). Hymyilen vienon ystävällisesti silloin, kun muut ovat perusilmeellä, ja silloin kun muut kääntävät suupielensä hymyyn, hymyilen niin leveästi, että paljastan kauniit, hohtavat hampaani. Minua pidetään helposti lähestyttävänä ja herttaisena. Samaten miehet lankeavat helposti pauloihini. Olen todennut hymyilyn hyväksi tavaksi työelämässä (vaikka olenkin asiantuntijatyössä enkä esim. asiakaspalvelija).

Hymyily pelastaa myös sosiaalisia tilanteita. Ei tietenkään auta hymyillä, jos on täysin tuppisuu, mutta hymyilemällä ja avoimella katseella saa silti annettua sosiaalisemman vaikutelman, vaikka ei hölöttäisi muita enempää.

Olet ihastuttavan hurmaava, kunpa me kaikki olisimme tuollaisia!

Vierailija

Hymy on kaunista ja se tekee ihmisen kauniiksi.

Tosin meidän yleissynkkä ilmapiiri saa jatkuvasti hymyilevän ihmisen tuntumaan jollain tavalla mielenvikaiselta. Hän ei ikäänkuin kuulu joukkoon.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei. Ihailen yhtä saman alan opiskelijaa, joka aina on nauravainen. Haluaisin itsekin olla sellainen, koska vaikka olen onnellinen, niin en silti säteile ulospäin niin. Hän on mukava ihminen myös.

Niin, onhan sitä olemasa aidosti hyväntuulisia ihmisiä, jotka tosiaan levittävät positiivisuutta ympärilleen. Ovat yleensä myös hyvin lämpimiä ja empaattisia ihmisiä, jotka eivät väkisin väännä hymy naamalla, jos oikeasti tapahtuu jotain ikävää.  En siksi sanoisi, että heillä on "kestohymy", koska henk. koht. miellän sellaisen aina falskiksi.

Vierailija

Riippuu onko se hymy ystävällinen vai outo:D Joskus näkee näitä creepyn näköisiä hymyilijöitä. joista alkaa kyllä kylmät väreet nousta. Tekohymy on myös rasittava.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Olet ihastuttavan hurmaava, kunpa me kaikki olisimme tuollaisia!

Niin olen! Ja minäkin toivon, että olisitte.

Vierailija

Jos ihmisellä on oikeasti paha olla, ja elämä on pelkkää taistelemista ettei tappaisi itseään, on ihan turha vaatia sellaista hymyilemään.

Mikäs siinä jos on helppoa hymyillä. Itse en hymyilijöitä katso ylöspäin tai pidä yhtään sen parempina ihmisinä kuin surullisempia ihmisiä.

Kaikki ei aina ole asenteesta kiinni.

Joku jolla on elämässä oikeasti ollut vastoinkäymisiä ja kaltoinkohtelua voi sitä asennettaan käyttää tuhat kertaa enemmän kuin hymyilijä.

Niinhän sitä sanotaan ettei se hymyily vaadi kuin muutaman lihaksen. No silloinkun kaikki energiasi menee itsesi kasassa pitämiseen ja sen kontrolloimiseen ette juokse auton alle, ei se hymyily ihan yhtä helposti luonnistu kuin siltä perushymyilijältä jolla sitä energiaa riittää kaikkeen turhaankin.

Vierailija

Mulla tulee mieleen vain yksi itseään täynnä oleva pepsodenthymy-henkilö joka valehtelee pienimmissäkin asioissa. On kyllä muutenkin inhottava henkilö, puhuu muista selän takana ja esittää maailman luotettavinta työntekijää esimiehilleen. Luottamus 0...

Vierailija

Mikään ei ole inhottavampaa kuin tekohymy ja väkinäinen iloisuus , kun töissä on rankkaa ja odotetaan joululomaa. Haistatan vitut sellaiselle! Antakaa ihmisten olla sellaisia kuin ovat. Inhoan näitä jokamiehenpsykologeja työpaikoilla, jotka naamoista lukevat isoja päätelmiä ihmisen mielenterveydestä! Suomessa ei ole tapana hymyillä, jos ei ole syytä hymyyn. Onko se muka mikään ongelma!?!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat