Soitan pian ekaa kertaa ennustajalle
Miten nämä puhelut yleensä alkaa, kyseleekö se jotain vai alkaako vaan ennustaa?
Kertooko ne ensin mitä on tapahtunut elämässä vai puhuvatko vain tulevasta?
Jännää :)
Kommentit (23)
Tottakai se tietää kun olen ajan varannu :D
Eräänlaista viihdettä se on sekin, olen monta vuotta sitä miettinyt että olisi kiva kokeilla ja nyt kokeilen.
Bye bye ap:n rahat (tai sossun rahat).
No se on kai ihan mun asia mihin rahani pistän, tässä ei ole edes yhden viikon tupakkarahat sellaiselle, joka polttaa. Hukkaan ne menee tupakoidessakki ne sossun rahat :D
OLisit kysynyt aaveelta.
Täällon yhtä päteviä ennustajia.
Ei maksa mittää.
6: Etkö keksinyt mitään muuta kuin iänikuisen tupakkavertauksen?
Tässä sinulle ilmainen ennustus: lähitulevaisuudessa tulet heittämään rahasi hukkaan ja tulet huijatuksi.
Ole hyvä, ei kestä kiittää.
NO mulle 25 euroa ei ole raha eikä mikään, joten rahan tuhlauksesta on nyt turha puhua :D Tämähän on kuin elokuvissa käynti, yhtä turhanpäiväistä.
ap
Oli se claudia eve ainakin "pätevä ennustaja". Laittoi joka paperiin nimensä ja ihan humpuukki akka.
Meidän enkun ope kertoi yläasteella, että oli käyny joskus nuoruudessaan ennustajalla. Monisäikeisen tarinan opetus oli, että ennustaja kalastelee koko ajan tietoja ennustettavasta ja käyttää näistä saatuja vinkkejä "kertoakseen" kuinka henkilön elämässä käy. Vannotti oppilaitaan olemaan käyttämättä ennustuspalveluja. Kiitos kyseiselle opettajalle!
Älä soita. Olen ollut aikoinaan seksipuhelimessa töissä. Sitten työnantaja rupesi tarjoamaan myös ennustusta. Mainostivat, kuinka puhelimessa vastailevat ammattitaitoiset ja empaattiset ennustajat... Todellisuudessa me tavalliset työntekijät jouduimme läähätyspuheluiden välissä vastaamaan näihin. Suurinosa näistä soittajista olisi oikeasti tarvinnut muunlaista apua ja ainakin itseä inhotti se toisen hädällä ja ongelmilla rahastaminen. Lopetinkin sen sitten aika pian.
Vierailija kirjoitti:
No se on kai ihan mun asia mihin rahani pistän, tässä ei ole edes yhden viikon tupakkarahat sellaiselle, joka polttaa. Hukkaan ne menee tupakoidessakki ne sossun rahat :D
Ei ne tupakassa hukkaan mene. Tupakasta sinä saat nautinnon.
Mutta kyllä jokainen saa heittää rahansa roskikseen, niin halutessaan.
Vierailija kirjoitti:
Miten nämä puhelut yleensä alkaa, kyseleekö se jotain vai alkaako vaan ennustaa?
Kertooko ne ensin mitä on tapahtunut elämässä vai puhuvatko vain tulevasta?Jännää :)
Älä kerro mitään. Jos kyselee, niin sano vaan, että kyllä hänen se pitää tietää kyselemättäkin. Sillä se ennustajan taito punnitaan.
Raamatussa kielletään. Paholainen on se, joka tietoja antaa.
Noniin, soitin. Ja kyllä olin ihmeissäni. Hän luetteli ihan oikeat asia mitä mun elämässä on tapahtunut ja missä mennään. Ja tämä kaikki sen jälkeen kun olin tervehtinyt häntä. Mitään ei kysellyt enkä mitään kertonut. ENsin kertoi noin 20 min sitä mitä näki ja sen jälkeen sain kysyä mitä mieleeni tuli.
Siis todella, kaikki asiat tuli, siis mainitsemisen arvoiset. Olin ihan :O
Vierailija kirjoitti:
Noniin, soitin. Ja kyllä olin ihmeissäni. Hän luetteli ihan oikeat asia mitä mun elämässä on tapahtunut ja missä mennään. Ja tämä kaikki sen jälkeen kun olin tervehtinyt häntä. Mitään ei kysellyt enkä mitään kertonut. ENsin kertoi noin 20 min sitä mitä näki ja sen jälkeen sain kysyä mitä mieleeni tuli.
Siis todella, kaikki asiat tuli, siis mainitsemisen arvoiset. Olin ihan :O
Kenelle soitit? Minä olen soittanut vain sellaisille jotka eivät ole tienneet yhtään mitään.
Se varmasti tietää että olet soittamassa :D