Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Soitan pian ekaa kertaa ennustajalle

Vierailija

Miten nämä puhelut yleensä alkaa, kyseleekö se jotain vai alkaako vaan ennustaa?
Kertooko ne ensin mitä on tapahtunut elämässä vai puhuvatko vain tulevasta?

Jännää :)

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

Eräänlaista viihdettä se on sekin, olen monta vuotta sitä miettinyt että olisi kiva kokeilla ja nyt kokeilen.

Vierailija

No se on kai ihan mun asia mihin rahani pistän, tässä ei ole edes yhden viikon tupakkarahat sellaiselle, joka polttaa. Hukkaan ne menee tupakoidessakki ne sossun rahat :D

Liisa

Tässä sinulle ilmainen ennustus: lähitulevaisuudessa tulet heittämään rahasi hukkaan ja tulet huijatuksi.

Ole hyvä, ei kestä kiittää.

Vierailija

NO mulle 25 euroa ei ole raha eikä mikään, joten rahan tuhlauksesta on nyt turha puhua :D Tämähän on kuin elokuvissa käynti, yhtä turhanpäiväistä.

ap

Vierailija

Meidän enkun ope kertoi yläasteella, että oli käyny joskus nuoruudessaan ennustajalla. Monisäikeisen tarinan opetus oli, että ennustaja kalastelee koko ajan tietoja ennustettavasta ja käyttää näistä saatuja vinkkejä "kertoakseen" kuinka henkilön elämässä käy.  Vannotti oppilaitaan olemaan käyttämättä ennustuspalveluja. Kiitos kyseiselle opettajalle! 

Vierailija

Älä soita. Olen ollut aikoinaan seksipuhelimessa töissä. Sitten työnantaja rupesi tarjoamaan myös ennustusta. Mainostivat, kuinka puhelimessa vastailevat ammattitaitoiset ja empaattiset ennustajat... Todellisuudessa me tavalliset työntekijät jouduimme läähätyspuheluiden välissä vastaamaan näihin. Suurinosa näistä soittajista olisi oikeasti tarvinnut muunlaista apua ja ainakin itseä inhotti se toisen hädällä ja ongelmilla rahastaminen. Lopetinkin sen sitten aika pian.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No se on kai ihan mun asia mihin rahani pistän, tässä ei ole edes yhden viikon tupakkarahat sellaiselle, joka polttaa. Hukkaan ne menee tupakoidessakki ne sossun rahat :D

Ei ne tupakassa hukkaan mene. Tupakasta sinä saat nautinnon.

Mutta kyllä jokainen saa heittää rahansa roskikseen, niin halutessaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miten nämä puhelut yleensä alkaa, kyseleekö se jotain vai alkaako vaan ennustaa?
Kertooko ne ensin mitä on tapahtunut elämässä vai puhuvatko vain tulevasta?

Jännää :)

Älä kerro mitään. Jos kyselee, niin sano vaan, että kyllä hänen se pitää tietää kyselemättäkin. Sillä se ennustajan taito punnitaan.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat