Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Soitan pian ekaa kertaa ennustajalle

Vierailija
10.12.2015 |

Miten nämä puhelut yleensä alkaa, kyseleekö se jotain vai alkaako vaan ennustaa?
Kertooko ne ensin mitä on tapahtunut elämässä vai puhuvatko vain tulevasta?

Jännää :)

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se varmasti tietää että olet soittamassa :D

Vierailija
2/23 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai se tietää kun olen ajan varannu :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöljä

Vierailija
4/23 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräänlaista viihdettä se on sekin, olen monta vuotta sitä miettinyt että olisi kiva kokeilla ja nyt kokeilen.

Vierailija
5/23 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bye bye ap:n rahat (tai sossun rahat).

Vierailija
6/23 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se on kai ihan mun asia mihin rahani pistän, tässä ei ole edes yhden viikon tupakkarahat sellaiselle, joka polttaa. Hukkaan ne menee tupakoidessakki ne sossun rahat :D

Vierailija
7/23 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

OLisit kysynyt aaveelta.

Täällon yhtä päteviä ennustajia.

Ei maksa mittää.

Vierailija
8/23 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

6: Etkö keksinyt mitään muuta kuin iänikuisen tupakkavertauksen?

Vierailija
9/23 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä sinulle ilmainen ennustus: lähitulevaisuudessa tulet heittämään rahasi hukkaan ja tulet huijatuksi.

Ole hyvä, ei kestä kiittää.

Vierailija
10/23 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

NO mulle 25 euroa ei ole raha eikä mikään, joten rahan tuhlauksesta on nyt turha puhua :D Tämähän on kuin elokuvissa käynti, yhtä turhanpäiväistä.

ap

Vierailija
11/23 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli se claudia eve ainakin "pätevä ennustaja". Laittoi joka paperiin nimensä ja ihan humpuukki akka.

Vierailija
12/23 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän enkun ope kertoi yläasteella, että oli käyny joskus nuoruudessaan ennustajalla. Monisäikeisen tarinan opetus oli, että ennustaja kalastelee koko ajan tietoja ennustettavasta ja käyttää näistä saatuja vinkkejä "kertoakseen" kuinka henkilön elämässä käy.  Vannotti oppilaitaan olemaan käyttämättä ennustuspalveluja. Kiitos kyseiselle opettajalle! 

Vierailija
13/23 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä soita. Olen ollut aikoinaan seksipuhelimessa töissä. Sitten työnantaja rupesi tarjoamaan myös ennustusta. Mainostivat, kuinka puhelimessa vastailevat ammattitaitoiset ja empaattiset ennustajat... Todellisuudessa me tavalliset työntekijät jouduimme läähätyspuheluiden välissä vastaamaan näihin. Suurinosa näistä soittajista olisi oikeasti tarvinnut muunlaista apua ja ainakin itseä inhotti se toisen hädällä ja ongelmilla rahastaminen. Lopetinkin sen sitten aika pian.

Vierailija
14/23 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No se on kai ihan mun asia mihin rahani pistän, tässä ei ole edes yhden viikon tupakkarahat sellaiselle, joka polttaa. Hukkaan ne menee tupakoidessakki ne sossun rahat :D

Ei ne tupakassa hukkaan mene. Tupakasta sinä saat nautinnon.

Mutta kyllä jokainen saa heittää rahansa roskikseen, niin halutessaan.

Vierailija
15/23 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten nämä puhelut yleensä alkaa, kyseleekö se jotain vai alkaako vaan ennustaa?

Kertooko ne ensin mitä on tapahtunut elämässä vai puhuvatko vain tulevasta?

Jännää :)

Älä kerro mitään. Jos kyselee, niin sano vaan, että kyllä hänen se pitää tietää kyselemättäkin. Sillä se ennustajan taito punnitaan.

Vierailija
16/23 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro sitten miten meni!

Vierailija
17/23 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raamatussa kielletään. Paholainen on se, joka tietoja antaa.

Vierailija
18/23 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No soititko?

Vierailija
19/23 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin, soitin. Ja kyllä olin ihmeissäni. Hän luetteli ihan oikeat asia mitä mun elämässä on tapahtunut ja missä mennään. Ja tämä kaikki sen jälkeen kun olin tervehtinyt häntä. Mitään ei kysellyt enkä mitään kertonut. ENsin kertoi noin 20 min sitä mitä näki ja sen jälkeen sain kysyä mitä mieleeni tuli.

Siis todella, kaikki asiat tuli, siis mainitsemisen arvoiset. Olin ihan :O

Vierailija
20/23 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noniin, soitin. Ja kyllä olin ihmeissäni. Hän luetteli ihan oikeat asia mitä mun elämässä on tapahtunut ja missä mennään. Ja tämä kaikki sen jälkeen kun olin tervehtinyt häntä. Mitään ei kysellyt enkä mitään kertonut. ENsin kertoi noin 20 min sitä mitä näki ja sen jälkeen sain kysyä mitä mieleeni tuli.

Siis todella, kaikki asiat tuli, siis mainitsemisen arvoiset. Olin ihan :O

Kenelle soitit? Minä olen soittanut vain sellaisille jotka eivät ole tienneet yhtään mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi