Hoikat c-kupilliset naiset: Bikinit 36 vai 38?

Vierailija

Tilaatteko netistä yleensä 36- vai 38-kokoiset bikinit, esim. Seafolly?

Kommentit (11)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tilaatteko netistä yleensä 36- vai 38-kokoiset bikinit, esim. Seafolly?

Alkoi seisomaan kun luin aloituksen. Mies

Vierailija

C mikä? 60C, 75C, 100C? Ymmärtäkää jo ihmiset, että pelkkä kirjain ei kerro yhtään mitään rintojen koosta, vaan myös ympärys vaikuttaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
C mikä? 60C, 75C, 100C? Ymmärtäkää jo ihmiset, että pelkkä kirjain ei kerro yhtään mitään rintojen koosta, vaan myös ympärys vaikuttaa.

HOIKAT c-kupin naiset. Ei mitään sotanorsua kysytty tässä.

Vierailija

No minulla on kuppikoko 70H/I, enkä kyllä ymmärrä, miten kukaan hoikka C-kupin nainen voisi käyttää 38-kokoisia bikinejä. Minulla toki tursuilisi rinnat ulos 36-kokoisten bikinien kupeista, ja varmaan 38-kokoisistakin (en tiedä, kun en mitään kupittomia bikinejä käytä), mutta 38-kokoisten ympärysmitta kyllä olisi reilusti liian iso. Ja jos se olisi liian iso minulle, niin aivan taatusti se on liian iso 70C:llekin.

Kannattaisiko tilata vaikka molemmat, kokeilla ja palauttaa vääränkokoiset?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

HOIKAT c-kupin naiset. Ei mitään sotanorsua kysytty tässä.

Hoikkiakin on eri rakenteisia. Itse pidän itseäni hoikkana, 165 cm, 50 kg, mutta olen sellainen suht isoluinen. Rintaliivien ympärysmittakin on 75 cm, ja vaatekoko leveiden hartioiden ja lantion takia 40, vaikka siinä välissä sitten onkin hyvin kapea vyötärö. 40 koon bikinit myös ostaisin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
70k täällä ja 36 ehdottomasti! 172/60 mitat ja olen tasainen pökkelö! :D

Vai että k... C oli se mitä yritin sanoa :'D

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat