Kauanko Zalandolta tilaaminen yleensä kestää?

Vierailija

Tilasin tuotteen viime perjantaina ja äskön kirjauduin Zalandoon seuratakseni tilaukseni etenemistä. Olen käsittänyt muiden puheista Zalandon toimittavan tuotteet jopa parissa päivässä, mutta oman tilauksen kohdalla lukee tänään torstaina: "Lähetys on noudettu." Ei siis kaiketi ole tänään tulossa kun saapumisilmoituskin tulisi ensin saada. Ei siinä mitään, sivuilla lukee toimitusaika, mutta lähipiiristä olen saanut sen käsityksen että menee aina 2-3 arkipäivää. Miten teidän omat kokemukset toimitusajan suhteen? Asun Helsingistä noin tunnin ajomatkan päässä.

Kommentit (10)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mulla on mennyt yleensä tilauksesta n. viikko.

Riippuu vissiin paljon asuinpaikastakin. Itse asun Hämeenlinnassa ja se on n.2,5 -3 vko kun tavarat ovat tulleet. En sitten tiedä tilaavatko he ne vasta jostakin kun tilaus on tehty, vai mistä viive.

Vierailija

Olen tilannut Zalandolta kolme kertaa. Joka kerralla paketti on tullut noin viikon kuluttua tilauksesta. Juuri tilasin tämän viimeisen: tilaus lähti viime viikon tiistaina ja oli täällä tämän viikon tiistaina eli tasan viikko meni. Mielestäni nopea toimitus. Ja olen ollut tosi tyytyväinen: joka kerralla paketissa ovat olleet ne tuotteet, jotka olen tilannut. 

Vierailija

Zalandolta tilaaminen kestää ihan niin lyhyen tai pitkän ajan kuin haluat. Jotkut haluavat tutkia rauhassa valikoimaa ja toiset tekevät täsmäostoksia. Myös se vaikuttaa tilaamisen nopeuteen, oletko uusi vai vanha asiakas.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen tilannut Zalandolta kolme kertaa. Joka kerralla paketti on tullut noin viikon kuluttua tilauksesta. Juuri tilasin tämän viimeisen: tilaus lähti viime viikon tiistaina ja oli täällä tämän viikon tiistaina eli tasan viikko meni. Mielestäni nopea toimitus. Ja olen ollut tosi tyytyväinen: joka kerralla paketissa ovat olleet ne tuotteet, jotka olen tilannut. 

Lisäys, asun Espoossa. Voi olla, että tänne paketti ehtii hieman aiemmin kuin esim. pohjoiseen. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Viikko ei mielestäni ole nopea toimitus, mutta ei hidaskaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Zalandolta tilaaminen kestää ihan niin lyhyen tai pitkän ajan kuin haluat. Jotkut haluavat tutkia rauhassa valikoimaa ja toiset tekevät täsmäostoksia. Myös se vaikuttaa tilaamisen nopeuteen, oletko uusi vai vanha asiakas.

Luulisin, että menekkituotteet tulevat nopeammin, koska niitä on varattu isompia määriä valmiiksi. Jos tosiaan tilaa jotain marginaali tuotteita, kuten minä, niin niissä kestää.

Vierailija

Viikkoa pidempää ei ole koskaan kestänyt. Yleensä pari päivää.

Nyt nuo toimitusajat vaihtelevat. Tilannut kuukauden sisällä samasta paikasta kaksi pakettia. Eka tuli vajaassa vuorokaudessa perille, toisessa mennyt jo viikko eikä pakettia näy.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat