Tiedätkö sen tunteen, kun joku puhuu ihan hölynpölyä jollekin toiselle ja tekisi sivullisena mieli korjata?

Vierailija

Viimeksi tänään joku nainen selitti lounasravintolassa toiselle, että työterveyteen on pakko kuulua yleislääkäritasoiset palvelut mihin tahansa vaivaan. AAAARGH.

Kommentit (6)

Vierailija

Joo pomo puhuu palavereissa aina ihan lööperiä. Tekisi mieli oikaista mutten viitsi.

Sitten eräs tyyppi ketä inhoan, sanoo aina väärin yhden asian, vaikka muuten puhuu jotenkin kirjakielellä ja mukamas ylifiksusti. En viitsi korjata asiaa niin kuulostaa tietämättömältä. (anteeksi Jumala, olen kamala ihminen. Älä rankaise minua, olen rankaisuni jo saanut)

Vierailija

Kaupassa oli kananmunat tarjouksessa ja eräskin mummu ja taata niitä keräili. Jotkut jutteli että nämä munat vaahtoutuvat huonosti, että mikähän mahtaa olla syynä. Toinen arveli että on varmaan niin vanhoja munia.

Teki mieli sanoa että ihan tuoreet munat ei vaahtoudu kunnolla, vanhemmista tulee tukeva vaahto.

Vierailija

Parissa tapauksessa - olivat niitä hölynpölyistä pahimpia - olen kyllä puuttunut asiaan ja heittänyt sekaan kommenttini.

----

Olikos se Martin Luther King joka sanoi että ihminen ei ole vastuussa ainoastaan niistä sanoista mitä sanoo, vaan myös niistä jotka jättää sanomatta.

Vierailija

Yksi tuttava aina kysyttäessä kertoo miten on niin sosiaalinen ja harrastaa teatteria sekä urheilua. Ummet ja lammet kertoo aktiivisesta elämästä.

Tosiasiassa tällä henkilöllä ei ole ystäviä, ja teatteriakin harrastanut viimeksi 6-7 vuotta sitten ja urheilunkin lopetti koska on laiska.. :D hauska sivusta katsoa, kun tekisi mieli sanoa että äläpäs nyt puhu itteesi pussiin.

Vierailija

Kerran bussissa kuuntelin kahta teinityttöä, joista toinen selitti toiselle, että luterilaiset eivät ole kristittyjä. Toinen myötäili.
Teki mieleni kysyä, että mitäs ne sitten ovat, jos eivät kristittyjä? :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kerran bussissa kuuntelin kahta teinityttöä, joista toinen selitti toiselle, että luterilaiset eivät ole kristittyjä. Toinen myötäili.
Teki mieleni kysyä, että mitäs ne sitten ovat, jos eivät kristittyjä? :D
Oikeassa olivat. Jeesuksen Kristuksen elävää vettä juonut ei KOSKAAN ole luterilainen. Yhtään luterilaista uskovaa ei ole enää Suomessa olemassa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat