Miten joku voi tykätä sipseistä?

Vierailija

Maistuvat pahvilta

Kommentit (11)

Vierailija

M90 kirjoitti:
Ite oon lapsesta asti tykänny enempi juustosnackseista. Äiti on kertonut, että söi usein raskausaikana juustosnackseja.

Uulalaa M90 ensimmäinen postaus aaveelle...sipseistä! Taidat olla sipsimiehiä? Onko paljon pötsiä?

Vierailija

Kuule tietäisit vaan kuinka paljon esim Englannissa syödään crispejä, niin kuin niitä siellä kutsutaan. 150 pakettia vuodessa per nuppi. Siellä ne ovat kyllä kooltaan yleensä pienempiä mutta kuitenkin.

"In short, we eat an awful lot of crisps. They are a national obsession. Practically everyone has a favourite flavour, or an unexpected craving, while even those who don't like them feel strongly – worrying, as chef Jamie Oliver has done very publicly, that this very British habit is doing untold damage to the health of the nation, particularly its children.

And when you consider we get through an estimated 6bn packets of crisps and 4.4bn bags of savoury snacks a year – around 150 packets a person – you do wonder what our love affair with crisps is doing to us. Looked at by tonnage, we consume more crisps, crackers and nuts than any other European country."

Vierailija

Sipsit on muuten oikein kunnon lihotusainetta. Kun vielä olin läski, niin niitä ei tarvinnut paljoakaan syödä, että läskivarannot pysyivät kuosissa.

Vierailija

Minä tykkäsin ennen poimutetuista sipseistä, mutta nykyisin ne tosiaan ovat mauttomia ja pahvisia. Toisaalta pidän riisi- ja maissikakuistakin ilman päällysteitä, joten ehkä "pahvisuus" on ruualle ihan hyvästä :).

Vierailija

Kuka tykkää suklaasta?

Inhoan suklaata, ihan kaikissa muodoissa. Suklaakakku, kaakao, suklaalevyt, konvehdit, suklaarusinat, mokkapalat, maitosuklaa, tumma suklaa, Geisha, Karkit, joiden sisällä suklaata, sukulaku. ...

Sipseistä tykkään (varsinkin dipin kanssa), myös juustonaksuista ja Nachos Cheese Ballseista vasta tykkäänkin. Valitettavasti rajoitettava, koska kuten 9 sanoi: kunnon lihotusainetta. 

Meitä on niin moneen junaan...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat