Naapurin nuori nainen oli ollut alasti mieheni kanssa hississä

Vierailija

Oli tullut saunasta yllään vain pikku pikku pyyhe ja häpeilemättä mennyt samaan hissiin minun mieheni kanssa. Tietää varmasti miehen olevan varattu ja silti yrittää vietellä. Miehen mielestä siinä ei ollut mitään ihmeellistä, eikä hän ymmärrä, miksi olen vihainen. Tietysti olen. Enkä ihmettelisi, jos on muka vahingossa vähän vilahtanutkin. Pitäiskö mennä kasvotusten raivoamaan hupakolle vai laittaa viesti vain ilmoitustaululle?

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Mistä teidänlaisia sikiää? Mitäs sitten vaikka vilauttelikin? Tuskin se sun miehes mikään piispa on, että muita ei katso eikä ajattele. Pääasia on siinä tekeekö asialle mitään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Oli tullut saunasta yllään vain pikku pikku pyyhe ja häpeilemättä mennyt samaan hissiin minun mieheni kanssa. Tietää varmasti miehen olevan varattu ja silti yrittää vietellä. Miehen mielestä siinä ei ollut mitään ihmeellistä, eikä hän ymmärrä, miksi olen vihainen. Tietysti olen. Enkä ihmettelisi, jos on muka vahingossa vähän vilahtanutkin. Pitäiskö mennä kasvotusten raivoamaan hupakolle vai laittaa viesti vain ilmoitustaululle?

Mitäs tollasella pikkutytöllä olisi verrattuna sunlaiseen kypsään naiseen? 

Vierailija

Melekonen velho :)  Osasi valita juuri sinun miehesi, vaikka mailma on niitä täynnä.   Normaali mies ei hätkähtäisi alastomasta naisesta, jos kotona olisi parempi. Oikeastaan ei sata alastonta naista vaikuttaisijos olisi itsellä parempi, ei vaikka olisivat mukavaa katseltavaakin.

Katseleehan miehet sellaisia autojakin, mitkä on kiinnostavia. Ei autoakaan vaihdeta, jos itsellä on parempi.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat