Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä oikein on kova kirvelevä ylävatsavaiva?

kipeä olen

Aamusta hetken närästi, sitten oli taas ok olotila. Iltapäivällä alkoi vanhat vaivat eli maha tuntui olevan täynnä ilmaa ja sen jälkeen alkoi nämä kirvely & polttelukivut ylävatsan alueella. Maha myös meni jälleen päivällä aivan sekaisin, onneksi vielä ei ole tarvinnut oksentaa, kuten aiemmilla kerroilla on käynyt.

Lääkärissä olen käynyt, ei sanonut mitään ihmeempää asiaan. Otatti labrakokeet marraskuun alussa ja eipä niissä ollut mitään poikkeavaa.

Näitä kipu-tuska-kohtauksia on ollut raskauden alusta asti kerran kuukaudessa eli kesä, heinä, elo, syys ja lokakuussa. Viime kuussa jäi ihme kyllä tämä kohtaus tulematta. Mutta nyt se sitten taas iski kunnolla päälle.

Maitohappobakteerin otin päivällä, ei mitään apua ja äsken join muutaman lasin piimää (maitopöpöjä kanssa sisälsi), ei kanssa mitään apua. Kirvely vain jatkuu.

Voi kun tämä vaiva jäisi sitten pois, kun vauveli on maailmassa.

Kommentit (3)

Vierailija

Jos olet siis raskaana, niin tuo siitä johtuvaa närästystä. Kysy lääkäriltä tai apteekista, mitä närästyslääkettä voit ottaa. Mulla oli närästys raskauden lopulla niin karmeaa, että synnärille mennessäkin sanoin, että epiduraalia en tarvi, mutta tuokaa mulle kiireesti närästykseen jotain. 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat