Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asuuko naapurissasi kyylä?

Vierailija
09.12.2015 |

Tulipa mieleen kun kävin äsken viemässä pyykkejä pyykkituvalle ja siellä oli taas kerran samassa talossa asuva vanhempi rouva, joka on ottanut elämäntehtäväkseen tarkistaa, että käytetäänhän pyykkitupaa ja/tai saunaa silloin kun sinne on vuoro varattu. Olen asunut talossa parisen vuotta ja ehkä kerran vienyt pyykkiä sillä tavoin, ettei tämä henkilö ole pamahtanut sinne paikalle. Joskus on siis jopa saunavuorolla tullut pesutupaan huutelemaan, että onko ketään saunomassa, vaikka selvästi näkee varauksen listasta ja kuulee äänet saunalta.

Minkälaisia kyyliä teillä asuu naapurissa?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen et se oon mä

Vierailija
22/29 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se kuusiaidan alla kyykkijä on saanut muutaman kerran hepillisen virtsaa päälleen. Pimeellä se seisoo kuusien välissä aurinkolasit päässä ja kuvittelee ettei me kuulla sen huohotusta. Mies on mennyt ja kussut kuusen juurelle. Naapurin hulluus naurattais, ellei meillä olis tyttäriä. T:5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks mummo partioi aina pyykkituvassa, mutta oli aika harmiton tapaus, nyt jo edesmennyt. Toinen mummo oli kyylien kyylä, kävi tonkimassa toisten roskapussit roskakatoksessa ja seisoi saunan oven takana kuuntelemassa, miten paljon ihmiset käyttävät vettä. Valitti kaikesta mahdollisesta, mutta nyt jo muuttanut vanhainkotiin.

Maltillisesti valittavalle kyylälle joka pitää kuria ja järjestystä olis kyllä tilausta. Öisin riehuvat jonnet sais kyytiä. 

Vierailija
24/29 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut kahdessa eri talossa naapurina parikymppinen, selvästi alkoholiongelmainen tyyppi (toisessa talossa nainen, toisessa mies), joka piti asuntonsa ovea jatkuvasti auki. Jos rapusta kuului pientäkin ääntä, naapuri tuli heti katsomaan, kuka siellä on ja mitä tekemässä. Joskus ihan kurkkivat kaiteen yli alempaan kerrokseen. Ilmeisesti tekemisen puutetta, sillä sain sen käsityksen, ettei kumpikaan edes poistunut kotoaan kovin usein.

Sitten on ollut näitä vanhuksia, jotka ihan peloissaan kertovat toisilleen, kuinka sen-ja-sen asunnon asukas on liikkunut rapussa illalla vielä kahdeksan aikaan. Varmaan joku rikollinen, kun niin myöhään liikkuu...

Asuin kanssa ennen talossa, jossa oli tällainen teini-ikäinen, jolla oli aina bileet ja ovi auki. Tosin häntä ei tainnut kiinnostaa naapurien touhu. Enemmänkin se meni niin päin, että naapurit soitteli sinne jatkuvasti poliisia tai ambulanssia. -ap

Vierailija
25/29 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yks mummo partioi aina pyykkituvassa, mutta oli aika harmiton tapaus, nyt jo edesmennyt. Toinen mummo oli kyylien kyylä, kävi tonkimassa toisten roskapussit roskakatoksessa ja seisoi saunan oven takana kuuntelemassa, miten paljon ihmiset käyttävät vettä. Valitti kaikesta mahdollisesta, mutta nyt jo muuttanut vanhainkotiin.

Maltillisesti valittavalle kyylälle joka pitää kuria ja järjestystä olis kyllä tilausta. Öisin riehuvat jonnet sais kyytiä. 

Meillä oli kanssa naapuri, joka mm. kuunteli sitä kuinka usein rappukäytävässä kävellään. Klo 17 jälkeen jos rapusta kuului yhtään meteliä niin hän oli jo valitusta tekemässä kotirauhan rikkomisesta. Keskusteli myös esimerkiksi postimiehen ja siivoojan kanssa meidän "äänekkäästä" elämästä. Mies saattaa joskus töiden vuoksi olla viikonkin menossa, enkä itse pidä juuri minkäänlaista meteliä kotona. Hän kun asuu meidän alapuolella niin tulee mieleen se Frendien mr. Heckles joka aina valitti olemattomasta metelistä :D

Vierailija
26/29 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää?

Vierailija
27/29 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
28/29 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, itselläni seinänaapurina vieläpä.

Tällä on tapana maleksia luhtikäytävässä tai alakerran kasvisravintolan pihatuoleilla kaiken aikaa vahtaa kaikkia taloon tulijoita, valittaa asiattomuuksia isännöintiin..

Vierailija
29/29 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille oli kyylästä hyötyä. Joku huumehörhä yritti viedä Fillarini telineestä ja tää mummu piti kunnon metelin. kundi juoksi karkuun ja pyöräni jäi siihen. Juttelin sen kyylän kanssa ja kiitin huolenpidosta. Hän kertoi vahtivansa pihaa , kun viereisen koulun kakarat käy pihavaraston vieressä röökillä. ajaa ne pois. Kyylä kertoi myös siivoavansa myös meidän jätevarastoa käydessään. Hyvä niin. Ei hän kovin seuraa asukkaitten elämää, mutta tietää tarkasti kuka asuu talossa ja kuka ei. Eikö tämmösetä kyylästä voisi tehdä ihan talonvahdin ihan niinkuin jenkeissäkin niitä on.