Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pelkään menettäväni työpaikan

Vierailija

Olen määräaikainen (työ loppuu pian) ja töppäilin tosi pahasti. Annoin nimittäin avoeron vaikuttaa ajatteluuni ja olin ihan sekaisin. Olin shokissa. Pelkäsin, että kaikki haluavat minulle potkut ja, että maineeni menisi iäksi (eräs jopa sanoi, että pian on potkupäivä!). Pyysin sairaslomaa ja unilääkettä. Pahoittelin esimiehelle, että olin niin sekaisin (itkin ja olin peloissani ja hyvä kun sai mitään selvää minusta). En ole kovinkaan paljon tekemisessä esimiehen kanssa. Näen häntä harvoin. Nyt, sairaslomalla, mietin, että ehkä mut halutaankin pois työpaikalta. Olen taas sekoamassa. Työpsykiatrille meno on ensi viikolla. Työkaverit ovat ok, mutta selvisi, että ainakin kolme henkilöä ei halua minua työpaikalle. Olen varmaan uhka työpaikalla. Toisaalta, ei sillä ole väliä, että tykkääkö joku minusta vai ei, mutta jotenkin pelkään, että maineeni halutaan pilata. En varmaan sovi joukkoon, koska olen jonkin verran erilainen kuin muut enkä osaa olla sosiopaatti ominaisuudellaan. Yritän olla mahdollisimman huomaamaton työpaikalla, mutta ehkä se tulkitaan siksi, että haluan olla täydellinen (kuten eräs minulle sanoi, "oletko mukamas täydellinen?", sanoin "en todellakaan ole".) Olen hajoamassa :((

Kommentit (2)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olet selvästi naisvaltaisella työpaikalla.

Täällä sukupuolet menee aika fiftyfifty

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat