Minkälainen on likaisin kämppä jonka olet nähnyt?

Vierailija

Itse tosi masentunut eikä jaksa tehä yhtään mitään..... Ja sitten vielä syyllistän itteeni siitä, mutta kun mitään ei saa aikaseks :(

Kommentit (6)

Vierailija

Älä syyllistä itseäsi siitä ettet jaksa siivota. Jos se ahdistaa sinua, pyydä apua. Jos olet masentunut niin yritä keskittyä niihin asioihin jotka voisivat piristää sinua, ja yritä unohtaa "turhat" asiat, kuten siivoaminen. (Siivoaminen toki on tärkeää, mutta ei ollenkaan niin tärkeää kuin masennuksesta selviäminen.) Toki toisilla voi auttaa se, että saisi jonkin asian elämässä järjestykseen niin sitten olisi helpompi tarttua seuraavaan tekemättömästä asiaan. Koita miettiä mikä tapa auttaisi sinua. Tsemppiä!

Vierailija

Itse neuvoisin, että älä ajattele heti mitään suursiivousta. Hoida pala kerrallaan, esim. pyykit kuivaustelineelta viikattuina kaappiin ja teline komeroon = heti näyttää jo siistimmältä.

Tai sitten tiskit: astiat likoamaan, sillä aikaa nopsaa käyt läpi keittiön tasot ja laitat tavarat niistä paikoilleen ja pyyhkäiset pinnat rätillä. Siinä ajassa tiskit ovat lionneet ja saat helposti pesaistua ne. Ja näin keittiö on tasoiltaan siisti.

Asutko miehen kanssa? Pistä mies myös töihin. Meillä mies ei tykkää yhtään tiskaamisesta, mutta imurointi on hänelle ihan ok. Elikkä hän siis imuroi ja minä hoidan pinnat.

Vierailija

Koiran ja kissan ulosteita lattialla, pyykit jätetty likaisena homehtumaan. Mitään tavaroita ei ikinä laiteta paikoilleen, koskaan ei siivota, siis todellakaan koskaan.Kuvitelkaa asunto....ja haju.

Vierailija

Koiran ja kissan ulosteita lattialla, pyykit jätetty likaisena homehtumaan. Mitään tavaroita ei ikinä laiteta paikoilleen, koskaan ei siivota, siis todellakaan koskaan.Kuvitelkaa asunto....ja haju.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat