Mies tuhoaa kotiani!

Kalliiksi tuli miehen pito!

Reilun vuoden olen asuttanut omistusasunnossani miesystävääni joka pikkuhiljaa on tehnyt tuhojaan siinä. Suuttuessaan hänellä on tapana rikkoa esineitä ja paikkoja. Hän on paiskonut rikki ruukkuja ja astioita. Tietokoneeni on toistaiseksi ehjä vaikka sen uhannut myös hajottaa, samoin telkkarini koska ne ovat turhia kapistuksia hänelle.
Olkkarin seinässä on reikä, samoin vessan ovessa kun hän iski niihin nyrkkinsä raivon vallassa. Raput ovat reunoista rikottu, keittiön välilevyssä reikä. Lisäksi hän on vetänyt jatkojohtoja pidikkeillä pitkin seinustoja ja seinissä reikiä jotka pidikkeet tehneet. Seiniin jäänyt myös hyllyistä rumia reikiä kun niihin laitellut omia hyllyjään jotka sitten poistanut.
Olen yksin ja kalliisti maksanut asuntoni. Suoraan sanottuna olen kateellinen niille joiden miehet rikkomisen sijaan remontoivat ja huoltavat kotejaan. Ehkä olen niin arvoton, etten ansaitse parempaaa miestä.
Ei ole kohta enää varaa tähänkään mieheen. Sen verran kalliiksi hänen jälkiensä remontoiminen tulee. Ja koska en itse ole remonttireiska niin joudun teettämään työn ammattilaisilla.

Kommentit (6)

Vierailija

No mitä järkä pysyä tuollaisen miehen kanssa. Kyllä niitä rauhallisia hyviä miehiäkin on.

Moni heistä on vielä sinkkuna siksi että ovat vaan ujoja tekemään aloitteen. Mieluummin kuitenkin sellainen, kuin miehekäs riehuja ja tavaroiden hajottaja.

Vierailija

Joko tämä on trolli tai sitten olet todella tyhmä. Heitä se mies hittoon ja mieluummin heti kuin huomenna. Sitten vaihdat lukot.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No mitä järkä pysyä tuollaisen miehen kanssa. Kyllä niitä rauhallisia hyviä miehiäkin on.

Moni heistä on vielä sinkkuna siksi että ovat vaan ujoja tekemään aloitteen. Mieluummin kuitenkin sellainen, kuin miehekäs riehuja ja tavaroiden hajottaja.

Samaa mieltä muuten, mutta riehumisessa ei ole kyllä mitään miehekästä :)

Kalliiksi tuli miehen pito!

Ei niitä miehiä puunoksilla kasva, vaikka teistä jotka olette miesten piirittämiä olleet ikänne, niin luulette. "Se joka valkkaa se runkkaa" -sanotaan. Laskin rimaa mahdollisimman alas, niin kuin on kaikkialla ehdotettu, ja tässä tulos.
No, olihan se kokemus tämäkin- miehn kanssa eläminen. En vaan tajunnut miten kalliiksi tulee!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat