Vierailija

Blogi ei päivity ja mielestäni aiemmin lukemiani postauksia on hävinnyt. Linkit kommentteihin eivät toimi (ilmoitus serve error). Tietääkö joku mitä on meneillään?

• ylös 8
  • alas 0

Sivut

Kommentit (44)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Bloggaajan vanhemmalla syöpä, mikä tietysti tarkoittaa sitä etteivät lapset ole voineet olla heidän luona hoidossa kuten yleensä. Lisäksi bloggaajalla on ollut työkiireitä ja tämän lisäksi hän itse sekä ilmeisesti myös muu perhe on ollut kipeänä (flunssaa, kurkunpäätulehdus). Kaiken huipuksi blogissa on joku isompi tekninen ongelma.

• ylös 14
  • alas 1
Vierailija

Blogiin tuli tekninen vika juuri syöpäpostauksen julkaisun aikaan. Sattuipa sopivasti.

• ylös 11
  • alas 21
Vierailija

Eipä kyseinen bloggaaja tunnu paljon lukijoitaan arvostavan. Ymmärrän, että oman vanhemman sairastama syöpä on järkytys (jos kyseinen tieto pitää paikkansa) eikä aikaa tai energiaa blogille ole, mutta olisiko tosiaan liikaa vaadittu, että hän voisi kirjoittaa blogiinsa pari riviä ja ilmoittaa, ettei blogi enää päivity tms., etteivät ihmiset käy turhaan blogissa. Itse olen käynyt useita kertoja blogissa katsomassa, onko uusia päivityksiä tullut, mutta nyt saa riittää, blogi poistuu suosikkilistaltani.

• ylös 14
  • alas 34
Vierailija

Eikö tämä blogi lopettanut ihan muutama kk sitten?? Täällä oli silloin ketju ja blogissa viimeinen postaus

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Eipä kyseinen bloggaaja tunnu paljon lukijoitaan arvostavan. Ymmärrän, että oman vanhemman sairastama syöpä on järkytys (jos kyseinen tieto pitää paikkansa) eikä aikaa tai energiaa blogille ole, mutta olisiko tosiaan liikaa vaadittu, että hän voisi kirjoittaa blogiinsa pari riviä ja ilmoittaa, ettei blogi enää päivity tms., etteivät ihmiset käy turhaan blogissa. Itse olen käynyt useita kertoja blogissa katsomassa, onko uusia päivityksiä tullut, mutta nyt saa riittää, blogi poistuu suosikkilistaltani.

Miten hän voisi kirjoittaa, kun blogialusta vaikuttaa olevan rikki?

• ylös 3
  • alas 10
Vierailija

olisi tietty ihan kohteliasta ilmoittaa edes facebookissa ja instassa mikä tilanne on. instassa on vastannut joihinkin kommentteihin tyyliin "blogi on edelleen rikki, toivottavasti vielä joskus tulee kuntoon" ja noista vastauksista mulle tuli sellainen olo, ettei ainakaan tällä hetkellä kovin aktiivisesti yritä korjata/korjauttaa blogia. olisi helpompaa jos sanoisi esim. että ainakaan kuukauteen ei tule tapahtumaan mitään, katsotaan sitten uudelleen. turhauttavaa käydä monta kertaa viikossa tarkistamassa, olisiko blogi jo päivittynyt.

• ylös 11
  • alas 6
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
. turhauttavaa käydä monta kertaa viikossa tarkistamassa, olisiko blogi jo päivittynyt.

Opettele seuraamaan blogeja feedien kautta.

• ylös 17
  • alas 3
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on niin, ettei bloggajan tarvitse ilmoittaa kellekään eikä mitään.

Ei varsinaisesti tarvitsekaan, mutta kyllä se on niin, ettei hän tuolla toiminnallaan kovinkaan hyvää kuvaa itsestään anna eikä kannusta jatkamaan blogin seuraamista. Yleensä bloggaajat kai sitä tavoittelevat, että ihmiset seuraisivat heidän blogejaan. Jos tämä ei ole kyseisen bloggaajan tavoitteena, ei hänen toiminnallaan tietysti ole mitään väliäkään.

• ylös 13
  • alas 6

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.