"Me kaikki ollaan erinomanlaisia!"
Argh. Ärsyttävä tuo Anttilan mainoksen "erinomanlainen"-sana! Olenko ainoa, jota nyppii? :D
Kommentit (14)
Joo, eihän tuo tarkoita yhtään mitään. Tulee vain myötähäpeä.
Ainakin Oulun Anttilassa tuota soitetaan jatkuvasti! Varmaan hekilökunnalla mukavaa...
Erinomaisen omanlainen mainos-jingle! Not. Ihan karsee.
Aivan kauhea mainos ja typerä sanahirviö joka ei tarkoita yhtään mitään.
Ihan hirveä! Kuulostaa 3-vuotiaalta pöllityltä idealta aamuna ennen presentaatiota. Kävelin saman tien ulos kaupasta kun kuulin tuon.
Apua, mäkin kuulin sen tänään parikin (liian monta) kertaa Anttilassa asioidessani. Luulin, että mainoslause olisi jätetty ärsyttämään vain tv-katsojia, mutta nyt karkoittaa ostajat liikkeistäkin. Kohta ne kenties ohjeistaa henkilökuntaa toivottamaan asiakkaille "Erinomanlaista joulua!"? :D
Tämän hetken inhokkimainos. Jotenkin niin "kasari / ysäri " se sävelmäkin....eikä siis hyvällä tavalla.
Mulle oli yllätys, että se on oikea laulu :O
Huh, eli Suvi Teräsniskan laulusta se korvamatopätkä. En tiennyt minäkään!
No voi kauhea jos ei tarkoita mitään tai ole oikea sana. Pienestä tekin saatte myötähäpeät. Minusta hauska ja hyvän merkityksen omaava sana.
Et ole ainoa! Tein itsekin tänne jokin aika sitten avauksen aiheesta sen jälkeen kun olin varmaan seitsemännen kerran samana päivänä kuullut tuon. Aivan järkyttävää p..kaa tuo biisi ja ärsyttää sen jatkuva renkuttaminen.
Mulla ja mun kamulla onkin nyt tämmöinen ERINOMANLAINEN aikaus :D mun koira on erinomanlainen meidän luokkalaiset on erinomanlaisia ja sit on muitakin erinomanlaisia :)
Et tosiaan ole ainoa!!