"Me kaikki ollaan erinomanlaisia!"

Vierailija

Argh. Ärsyttävä tuo Anttilan mainoksen "erinomanlainen"-sana! Olenko ainoa, jota nyppii? :D

Kommentit (14)

Vierailija

Ihan hirveä! Kuulostaa 3-vuotiaalta pöllityltä idealta aamuna ennen presentaatiota. Kävelin saman tien ulos kaupasta kun kuulin tuon.

Vierailija

Apua, mäkin kuulin sen tänään parikin (liian monta) kertaa Anttilassa asioidessani. Luulin, että mainoslause olisi jätetty ärsyttämään vain tv-katsojia, mutta nyt karkoittaa ostajat liikkeistäkin. Kohta ne kenties ohjeistaa henkilökuntaa toivottamaan asiakkaille "Erinomanlaista joulua!"? :D

Vierailija

No voi kauhea jos ei tarkoita mitään tai ole oikea sana. Pienestä tekin saatte myötähäpeät. Minusta hauska ja hyvän merkityksen omaava sana.

Vierailija

Et ole ainoa! Tein itsekin tänne jokin aika sitten avauksen aiheesta sen jälkeen kun olin varmaan seitsemännen kerran samana päivänä kuullut tuon. Aivan järkyttävää p..kaa tuo biisi ja ärsyttää sen jatkuva renkuttaminen.

Itkunapero

Mulla ja mun kamulla onkin nyt tämmöinen ERINOMANLAINEN aikaus :D mun koira on erinomanlainen meidän luokkalaiset on erinomanlaisia ja sit on muitakin erinomanlaisia :)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat