viestittääkö vai ei?? ihastuneiden ongelma

M41v

Itse kysyin viikonloppuna neuvoa mitä tehdä kun erästä nuorta pirkkoa ei saa mielestä millään,palstan kanta oli että elä laita viestiä,joku nainen olisi ollut onnesta soikea jos joku mies olisi viestitellyt ym.
en laittanut viestiä.
mutta tänään laitoin ja voin sanoa että pelotti ja hirvitti,mutta painoin lähetä ja kusisukassa odotin vastausta mikä oli ihan jees.
voin sanoa että kaikki jotka kärvistelette saman ongelman kanssa,laittakaa rohkeasti se viesti,tuskin kukaan mitään ihan paskaa laittaa takaisin.
Viestiin kun vastaus tulee,tietää ainakin missä mennään.

Kommentit (5)

Vierailija

Minäkin laitoin kerran tuon tunteen vallassa viestiä miehelle ja se oli outoa, kun auto, jolla olimme aikaisemmin ajaneet yhdessä (se oli kolmannen henkilön auto) ilmestyi minun autoni (josta lähetin viestin) viereen parkkipaikalla.
Sama väri, merkki ja malli. Pidän sitä edelleenkin eriskummallisena sattumana. Varsinkin kun juuri tämä mies oli sellainen henkimaailmaihminen. Auton omistaja yritti kaiketi vähän yhyttää meitä yhteen, luulen, että se oli hänen roolinsa tässä, miksi juuri hänen autonsa ilmestyi siihen. Se oli kummallista todella. Auton omistikin saman etuniminen henkilö, kuin silloin aikaisemmin sen auton, jolla olimme ajaneet, mutta eri henkilö. Että sellaista.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat