Kyllä nyt risoo kun sisko perheineen on niin ylpistynyt ettei jouluna seura kelpaa!

Vierailija

Olen kutsunut siskoni perheineen viettämään joulua meille keski-suomeen jo syyskuussa ja asia oli jo sovittu. Tänään ilmoitin siskolleni, että en jaksa alkaa tekemään laatikkoja sun muita kotona vaan käydään joululounaalla ABC:llä. Sieltä saadaan kuvut täyteen kohtuullisin kustannuksin ja lapset saavat syödä mitä oikeasti haluavat. Siskoni sanoi suoraan, että ei tosiaankaan ala missään ABC:llä viettämään joulua vaan jäävät mieluummin kaupunkiin! Olen pöyristynyt sillä sen kerran kun haluan vähän ottaa rennommin ja mennä valmiiseen pöytään niin ei kelpaa. On se kumma heti kun asuu muutaman vuoden kaupungissa niin ylpistyy niin pahasti, että ei edes voi käydä syömässä tavallisen kansan ruokapaikoissa!! Lyön vaikka vetoa, että ei ne Hesan ravintolat ole sen kummenpia, vaikka puitteet ovatkin hulpeammat ja hinnat tavalliselle ihmiselle kalliita.. enkä ymmärrä miksi pitäisi pokkuroida ja hienostella kun syömässähän sitä ollaan. Mietin nyt, että mitä siskolleni vastaan...

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Ei näin heikko provo vielä näin paljon ennen joulua toimi. Mieluummin vaikka niin, että ilmoitat vasta aatonaattona haluavasi ABC:n noutopöytään, ja keksit vielä jonkun riipaisevan sairauden miksi et jaksa tehdä itse ruokia. Kyllä lähtee.

Vierailija

Siis aattona syömään abc:lle? Siinä vasta joulutunnelmaa :D miksi et osta valmiina kotiin ja kata kauniisti?
Ja asun maalla,mutta jos joku mulle tollasta ehdottais nii pitäisin vitsinä..

Vierailija

ABC:n ruoka nyt on vaan pahaa. Suolaista, rasvaista, ylikypsää ja vettynyttä. (Ja minä en kyllä ole edes mikään nirppanokka tai hifistelijä ruuan suhteen.) Se nyt vielä, että jouluna sitä joutuisi syömään... Kyllä mun joulu ois pilalla!

Kyllä todellakin ymmärrän, että ei siskoas kiinnosta. Eikä sillä ole kaupunkilaisuuden kanssa mitään tekemistä. Tämä johtopäätöksesi nyt vaan antaa sinusta ennakkoluuloisen ja sivistymättömän kuvan. Onko vähän jotain alemmuuskompleksia? Jo neljännessä polvessa ;) ja ei, en ole itse pääkaupunkiseudulta.

Jos haluat ottaa rennosti niin voihan niitä hommia jakaa tai sitten mennä ihan kunnolliseen ravintolaan joulupäivälliselle. Miksi pitää valkata se halvin luokaton syöttölä? Laatikoitakin ja rosollia saa tosi hyviä jo ihan valmiina. Kinkunpaistot, salaatit, kalojen pakkauksesta lautaselle siirtäminen ei nyt mikään este rentoutumiselle ole.

Miksi toisten pitäisi matkustaa satoja kilometrejä, että pääsevät "nauttimaan" Absin pöperöistä sekä rennosti ottavasta isäntäväestä, joka katsoo heitä, omia sukulaisia, nenänvartta pitkin asuinpaikan perusteella. Taitaa siskon perheellä olla paras joulu aikoihin, kun ovat ilman sinua.

Vierailija

ABC:n ruoka on kyllä ihan laadukasta ja jos olet toistamieltä niin olet kyllä nirppanokka vaika muuta väitätkin. Jos oikeesti oot tuota mieltä, niin sittenhän mielestäsi suurinosa suomaisista on moukkia!

Vierailija

Ihan herkullisia aiheita yhdistelty: joulu, maalaisuus, hesalaisviha, ravintolaviha, lastenannokset, ABC. Hauska juttu, mutta elementtien runsaus syö uskottavuutta.

Vierailija

Miksi kukaan haluaa matkustaa pitkää matkaa lasten kanssa JOULUAATTONA jotta pääsee syömään abc.lle? HALOO! Siellä voi syödä koska vain, joulu on sentään kerran vuodessa. Ap olet wt.

Vierailija

Niin luokaton provo, mutta vastaan silti :D

Jos HESASTA pitää lähteä joulun viettoon keskisuomeen, niin ei yksi joululounas ole mitään verrattuna siihen kaikkeen muuhuun, eli miten ja missä syötte muut ruuat parin päivän ajan? Jaksatko mitään, tilaatteko kebua jouluruuaksi? Lounaan voi vetää vaikka abseellä, jos on matkalla.

Mutta ap, provot ovat usein kiehtovia, mutta ne täytyy tehdä ihan vähän paremmin, tällainen on vain noloa.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat