Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitäisi hankkiutua työhaastatteluun, mutta kun saan paniikkikohtauksen

Vierailija

kun paikka on uusi ja hermostuttava ja joutuu istua vastapäätä tuntematonta ihmistä, joka tuijottaa silmiin. Rentoudun enemmän,jos juttelu on rentoa ja haastattelija keskittyy lähinnä tietokoneeseen tai katselee suurimmaksi osaksi ympärilleen, mutta se monien harrastama tiivis katsekontakti saa aikaan pakokauhun ja happi meinaa loppua. Lääkityksellä olin mutta ei se oikein auttanut. Täytyy kokeilla uudestaan, mutta sekin on vähän sellaista... Ennen kuin pääsee lääkäriin, sitten sivuvaikutukset, jännittäminen että toimiiko vai ei...

Kuluttavaa.

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Hanki täsmälääkkeet, jotka vaikuttavat heti. Luultavasti olet syönyt  viimeksi jotain masennuslääkettä, jonka auttaminen tosiaan on vähän niin ja näin, ja joka tapauksessa kestää viikkoja että alkaa auttaa. Mutta jos saat bentsot, niin vaikutus alkaa 15-30 minuutissa napin syömisestä, ja on varma. Niitä ei lisäksi tarvi / saa syödä jatkuvasti, vaan otat vaan silloin kun oikeasti tarvitset. 

Vierailija

No mulla on taas se ongelma, etten voi mennä työhaastatteluun mihinkään rekryfirmaan, joka on jossain isossa toimistorakennuksessa, koska pelkään liikkua niissä. Tosi siisti juttu =(

Itse neuvottelua en pelkäisi yhtään, koska olen työssäni ammattilainen ja hyvä. 

Ja en voi hakea työtä mistään firmasta, joka toimii isoissa tiloissa, joten pitää tyytyä kökkimään pikkufirmassa, vaikka työn puolesta rahkeet riittäisivät vaikka mihin. 

On tää ankeeta. 

Mut joo, sympatiat sulle ap. En osaa sinua auttaa, mutta ymmärrän hyvin tunteesi. 

Paniikkikäki

Pyydä lääkäriltä resepti beetasalpaajiin. Ei sotke päätä kuten rauhoittavat ja auttaa juurikin tuossa tilanteessa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Pyydä lääkäriltä resepti beetasalpaajiin. Ei sotke päätä kuten rauhoittavat ja auttaa juurikin tuossa tilanteessa.

En halua olla pahanilmanlintu, mutta joillekin ei vaikuta mitään.

t.3

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No mulla on taas se ongelma, etten voi mennä työhaastatteluun mihinkään rekryfirmaan, joka on jossain isossa toimistorakennuksessa, koska pelkään liikkua niissä. Tosi siisti juttu =(

Ja en voi hakea työtä mistään firmasta, joka toimii isoissa tiloissa, joten pitää tyytyä kökkimään pikkufirmassa, vaikka työn puolesta rahkeet riittäisivät vaikka mihin. 

On tää ankeeta. 

Mut joo, sympatiat sulle ap. En osaa sinua auttaa, mutta ymmärrän hyvin tunteesi. 

Tämä on kyllä typerin juttu mitä ikinä olen kuullut? Mitä pelättävää on toimistorakennuksissa liikkumisessa?
Ei oikeen vakuuta että olisit kovin ammattitaitoinen.

Paniikkikäki

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

t.3

Saman voi sanoa melkeen joka lääkkeestä.

Ittellä tuo auttanut nimenomaan sosiaalisten tilainteiden tuomiin paniikkeihin kun ei ala pumppu hakkaamaan tuhatta ja sataa. Kannattaa ainakin testata koskapa beetasalpaajat on huomattavasti vähemmän tajuntaa sotkevia kuin vaikka nuo bentsot.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

t.3

EIköhän silti kannattaisi kokeilla, kun kuitenkin monelle niistä on apua.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

On tää ankeeta. 

Tämä on kyllä typerin juttu mitä ikinä olen kuullut? Mitä pelättävää on toimistorakennuksissa liikkumisessa?

Miten joku fobia vaikuttaa ammattitaitoon?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

On tää ankeeta. 

Miten joku fobia vaikuttaa ammattitaitoon?

Lisään vielä, että sulle se voi olla typerin juttu, mitä olet kuullut. Mulle se taas on tosi surullinen juttu, koska elämästä rajautuu liian paljon pois. 

Vierailija

Toi toimistorakennus-juttu kuulostaa enemmän siltä että on keksitty hyvä peruste miksi ei uskalleta hakeutua uralla eteenpäin. Helpompaa pelätä toimistorakennuksia kun kohdata tosiasiat siitä ettei ole tarpeeksi hyvä.

Suomessahan on oikeasti vaan kourallinen oikeasti isoja toimistorakennuksia, loput on aika vaatimattomia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Toi toimistorakennus-juttu kuulostaa enemmän siltä että on keksitty hyvä peruste miksi ei uskalleta hakeutua uralla eteenpäin. Helpompaa pelätä toimistorakennuksia kun kohdata tosiasiat siitä ettei ole tarpeeksi hyvä.

Suomessahan on oikeasti vaan kourallinen oikeasti isoja toimistorakennuksia, loput on aika vaatimattomia.

No koskee se muitakin rakennuksia, mutta niillä ei ole ammattini kannalta merkitystä. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sinä nyt ennakoit tilannetta ja ruokit paniikkia.

Asiat toistuvat aina samalla kaavalla. Tiedän mistä puhun omalla kohdallani.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Näitä aion kokeilla seuraavaksi. Siis jotain muuta kuin propralia, joka ei auta ollenkaan.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat