Kuinka isona ongelmana kokisin sen, että miehesi

Vierailija

ei suostuisi lainkaan tapaamaan vanhempiasi?

Kommentit (14)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liian iso ongelma.

Eli ottaisitko eron siitä syystä?

No en tiedä ihan suoraan eroa, mutta kyllä se söis parisuhdetta niin paljon, että varmaan se erokin sitten lopulta tulisi. Kasvaisi vähän kuin lumipallo.

Meillä on vähän vastaavanlainen ongelma ja kyllä se hiertää suhdetta ikävästi.

Vierailija

Se estäisi suhteen syventymisen. Perhe on tärkeä enkä jätä perhettäni jonkun miehen vuoksi. Mahdollinen mies tulee osaksi meidän perhettä ja hänen tulee arvostaa ja kunnioittaa perhettäni. Sekä hyväksyä heidät.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olisi siis aiemmin tavannut normaalisti, mutta tiettyjen tapahtumien vuoksi tullut siihen tulokseen, ettei halua enää tavata. Ap

No jos on olemassa hyvä syy, niin mikä ongelma tuossa on? Ehkä hiertäisi välejä perheeseen enemmänkin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Se estäisi suhteen syventymisen. Perhe on tärkeä enkä jätä perhettäni jonkun miehen vuoksi. Mahdollinen mies tulee osaksi meidän perhettä ja hänen tulee arvostaa ja kunnioittaa perhettäni. Sekä hyväksyä heidät.

Jos tämä tilanne tulisi eteen suhteen kestettyä jo yli 10 vuotta?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liian iso ongelma.

Eli ottaisitko eron siitä syystä?

En koska asia todennäköisesti tulisi ilmi ennen kuin voisin ottaa eron.

Vierailija

Ei minkäänlainen ongelma. Meillä on itse asiassa niin päin, että minä (nainen) en ole tavannut 14 vuoteen mieheni vanhempia tai sukua, enkä usko että koskaan tapaan. Olisi ihan ok totta kai myös toisinpäin. 

Mitään ongelmaa tosiaan ei ole tullut tuosta että miehen vanhemmat ei voi sietää minua enkä minä niitä. Mies käy sitten lasten kanssa ilman minua siellä kylässä, ei ole välejä tarvinnut katkaista. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olisi siis aiemmin tavannut normaalisti, mutta tiettyjen tapahtumien vuoksi tullut siihen tulokseen, ettei halua enää tavata. Ap

Tuossa tilanteessa riippuis luultavasti aika paljon syystäkin. Tosin tilanne olisi melko mahdoton jokatapauksessa jos nykyinen puoliso nyt sanoisi ettei enää koskaan halua nähdä vanhempiani (asuvat vajaan puolen kilometrin päässä ja esim. muuttamiselle kyllä pitäisi löytyä hyvät perustelut).

Vierailija

Jos on hyvät ja perustellut syyt, ok, ei tarvitse nähdä.
Vanhemmat ovat mulle tosi tärkeät ja läheiset, mutta pitkässä suhteessa en lähtisi enää valitsemaan vanhemmat tai mies. Meillä on yhteinen lapsi, hän ja mieheni ovat nyt mun perhe.
Jos ei mies haluaisi enää tavata vanhempiani, siihen olisi varmasti hyvä syy, ja siten varmasti parempikin kaikkien kannalta, ettei hän tapaa heitä enää.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat