Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Imetän ja kipu nännissä. Mikähän mahtaa olla? (kuva)

Vierailija

http://aijaa.com/E2bqcN

Onko mielestänne sammasta vai näyttääkö normaalilta? Nänni tosi kipeä :(

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Tukkeutunut tiehye? Mä joskus steriilillä neulalla noita availin. Voi varmaan mennä itsekseenkin ohi. Jos on tukkeutunut tiehye, niin on kyllä kipeä. Auts!

Vierailija

Googleta tukkeutunut maitotiehyt. Voi toi sun vaiva toki olla jotain muutakin, mutta eihän sammas ole kipeä? Kutittaa vain.

Vierailija

Et nyt ala millään neuloilla tökkimään vaan lämpöhaudetta ja/tai lämpimällä vedellä suihkutus rinnoille ja varovasti koetat lypsää.

Vierailija

Rinta ei ole pinkeä ja maitoa tulee. Lypsin aamulla rinnan ja hyvin tuli. Pelkkä nänni siis tosi kipeä. Imetys sattuu ja nänniä polttelee vielä pitkään imetyksen jälkeenkin :(

-ap-

Vierailija

Onkohan imuote väärä, kun nänni on niin oudon muotoinen? Vai onko vallan tuollainen, sit vois olla joku tukoskin...

Vierailija

Normia, itsellä nännit tulessa 5 ekaa viikkoa, sitten ne "karaistuivat" imetykseen. Mulla meni välillä ihan valkoisiksi nänninpäät ja särki niin että hammasta piti purra imettäessä. Käytä lansinoh-voidetta, helpotti mulla!

Vierailija

Mulla tulee välillä sellainen pinnallinen tukos ihan nännin pintaan, joka näkyy tietyssä kohdassa valkoisena täplänä. Aina samassa kohti ja ihan järkyttävän kipeä. Maitoa tulee siltu hyvin, koska tukos on näkyvissä, eikä missään rinnan sisäisissä rakenteissa. Tukos lähtee sulamaan tunneissa lämpöhaudonnalla ja imetyksellä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat