Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kiitos teille jotka välitätte <3

Vierailija

Kaupunkimme järjestää joka vuosi joulupuu keräyksen. Lahjat menevät lapsiperheille, jotka ovat toimeentulotuki/lastensuojeluasiakkaita. Hakemukseen saa kirjoittaa perheenjäsenten iät, sukupuolen ja esim. lapsen vaatekoon. Lahjatoiveita ei esitetä, vaan sopiva paketti kootaan ihmisten tuomista lahjoituksista.
Mielestäni näin tämän pitäisi mennäkkin! Facebook jouluapu(?) ryhmä on mennyt täysin naurettavaksi. Lahjatoiveet on kalleimmasta päästä, suurin osa ei tunnu olevan aidosti edes avun tarpeessa.

Itse olen aloittanut joululahjojen oston pari kuukautta etukäteen, sillä ei minullakaan olisi varaa joulukuun pienistä tuloista maksaa kaikkea jouluhömppää. Tytölle olen ostanut leluja tarjouksesta, joten muutama paketti on jo jemmassa. Eilen saimme pussin sosiaalitoimistosta: jouluherkkuja ja paketti tytölle. (Kirja, housut ja villasukat).. Olen erittäin iloinen ja kiitollinen tästä lahjasta!
Saimme myös viime vuonna villasukkia ja lapasia, nyt pakkasten tullessa ne on ilo pukea päälle. Ne eivät ole mitä tahansa lapasia, vaan joku on nähnyt hyvän työn auttaakseen ja se lämmittää mieltä.
Toivottavasti ensi talvena tilanteemme on jo parempi, sillä myös minä aion viedä muutaman paketin lahjoitukseen.

Kommentit (2)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat