Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Morkkis

Vierailija

Minulla meni viikonloppuna hieman lujaa ja nyt vieläkin päällä armoton morkkis.. Häpeän tunne on niin suuri, että eilisenkin vapaa-ajan katsoin vain sarjoja ettei tarvitsisi ajatella tapahtumia. Pitäisi vielä koota itsensä tulevaa viikonloppua varten kun olisi baarireissu tiedossa pikkujoulujen merkeissä, mutta taidan jättää alkoholin pois kuvioista tällä kertaa.. Nyt vertaistukea kehiin ja heittäkää omia kännisekoiluja!

Kommentit (3)

Vierailija

no ei sua kukaan enää 100 vuoden päästä edes muista. noita toilailuja ei kukaan edes 50 vuoden päästä. maailmankaikkeudessa se on silmänräpäys.

Vierailija

1. Suutelin varattua miestä, tosin hänen aloitteestaan ja ei onneksi mitään sen suurempaa. Mies on muutenkin täysääliö ja on pettänyt ennenkin. Tiedän hänet siis yhteisten tuttujen kautta ja ajauduimme keskustelemaan jne. Tapahtui siis baarissa tämä. Lisäksi avauduin liikaa asioista hänelle mistä ei olisi pitänyt. Pelkään, että yhteiset ystävät saavat kuulla tästä.

2. Yritin sitten kamalasti jutella tämän varatun miehen seurueessa olevan yhden miehen kanssa ja olin siis todella nolo, miestä ei kiinnostanut yhtään, vaikka siis olemme kerran aikaisemmin jutelleet hänen alotteestaan. Tyrkky olo ja en tiedä ees miksi näin toimin.

3. Avauduin kaverin entiselle säädölle tai siis menin kysymään että mitä hän ajattelee kaveristani, vaikka en ole ikinä jutellut kyseiselle miehelle. Hän suuttui siitä jotenkin ja alkoi kamala riita hänen ja kaverini välillä. Onneksi kaveri ei suuttunut minulle.

4. Puhuin muutenkin kaikille tuntemattomille ties mitä ja olin kunnon flirtti tai näin ainakin muistelisin.

Tekipäs ihan hyvää kirjoittaa nämä ylös! Olen varmaan unohtanut tästä vielä jotain kun sen verran tukevassa humalassa olin.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat