Mikä on "oikea" ikä saada älypuhelin?

Vierailija

Mikä teidän mielestä siis on lapselle oikea ikä saada älypuhelin? Vai kuuluuko ne teistä edes vielä lapsille? Toki lapsia on erilaisia, mikä vaikuttaa varmasti hankintaan, mutta jotain sellasta ns. keskiarvoa?

Kommentit (7)

Vierailija

Meillä ainakin saivat ekaluokalle. Aluksi ei vain otettu mitään nettipakettia, ei tarvitse vielä WhatsAppia tms. Joku peli ladattiin yhdessä.

Vierailija

Meillä lapset saivat mun ja mieheni vanhat iPhonet, kun itse hankimme uudet. Mies on taas päivittänyt omansa uudempaan malliin ja tytär sai sitten hänen vanhan. Kun mä vaihdan omani uudempaan, niin poika saa mun vanhan. Ja lasten vanhat menevät muuten isovanhemmille. Eli isoisällä on yksi tyttäreltä saatu iPhone. Joku niitä tosi vanhoja. Hyvin kuulemma pelaa :)

Tyttö oli 9, kun sai ekan iPhonensa ja poika sai muistaakseni 8-vuotiaana.

Vierailija

Eipä niitä muita puhelimia nykyaikana oikein ole... Älypuhelimiakin taitaa saada alle satasella nykyään. Ihan peruskauraa sellaiset on jo!

Vierailija

Olen 24-vuotias, eikä ole vieläkään älypuhelinta. Tutulla ja turvallisella peruspuhelimellä elellään. :) Olen niin vanhanaikainen, että minusta puhelimen pitää olla tarkoitettu asioiden hoitamiseen, eikä mihinkään muuhun.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat