Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen 25 vuotias mies, enkä koskaan ollut parisuhteessa.

M90

Ikää on kertynyt 25 vuotta, enkä ole seurustellut. Yhden illan juttujakaan en ole harrastanut. Viime kesänä oli kahdella deittisivustolla kuvalliset profiilit. En sitten saanut aikaiseksi, että olisin johonkin naiseen ottanut yhteyttä. Eikä minuunkaan kukaan ottanut yhteyttä. Ajattelin, että nuo profiilit on ihan turhaan, niin laitoin pois ne.

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Jos sinua ei kiinnosta seurustelu, niin eihän kukaan siihen pakota. Moni meistä elää tätä elämää itsekseen.

Vierailija

yHyy YHyyy yyyyyhhhyyyyyyyHHHHYYYYYYYhhhhhh yyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyhhhhhhhhhyyyyyyyyyyyh.....

Et saa naista joitain teini pissussuja pääset ehkä poraamaan kerran tai pari.. siis päiväunelmissasi.

Vierailija

Ikävä kyllä naisia kiinnostaa vain top 20% miehistä. Ei meillä Alemman Tason Miehillä ole syytä edes yrittää. Suosittelen tutustumaan MGTOW -ilmiöön. Parempi luopua toivosta ja elää elämää itselleen, paineet saa sitten tyydytettyä vaikka prostituoidulla, jos siihen on tarvetta.

M24

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ikävä kyllä naisia kiinnostaa vain top 20% miehistä. Ei meillä Alemman Tason Miehillä ole syytä edes yrittää. Suosittelen tutustumaan MGTOW -ilmiöön. Parempi luopua toivosta ja elää elämää itselleen, paineet saa sitten tyydytettyä vaikka prostituoidulla, jos siihen on tarvetta.

M24

Ihanaa 24-vuotiaan ajattelua :) Ymmärrätkö, että ihmiset liikkuvat erilaisissa piireissä? Jos joku ällö hevari menee johonkin Namuun, niin tuskin naiset on jonossa, mutta se on eri asia kun se sama ihminen menee vaikka Heinähattuun.

Vierailija

Oma mieheni ei ollut seurustellut koskaan ennen minua. Yhden illan juttuja hänellä oli ollut, mutta ei mitään vakavaa. Itse olen kyllä ennen häntä ollut kahdessa lyhyehkössä suhteessa (n. 1-2v).
Joskus keskusteltiin tästä ja hän sanoi ettei vaan ollut tavannut ketään sopivaa. Meillä osui kemiat heti kohdilleen, meillä säkenöi suhde vielä 10 vuoden yhdessä olon jälkeen ja hän saa sydämeni pamppailemaan. Nyt meillä on yhteinen oma koti, ja 1v lapsi. :) että äläs heitä kirvestä kaivoon vielä.

Vierailija

9: turhan toiveikasta ap:lle, jolla on varmaan syy siinä, ettei tunne kelpaavansa, eikä noin päin, ettei löydä ketään sopivaa. Nehän ovat kaksi ihan eri asiaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos sinua ei kiinnosta seurustelu, niin eihän kukaan siihen pakota. Moni meistä elää tätä elämää itsekseen.

Niin, sellaisethan ne laittavatkin nettiin deittiprofiilin ja tällaisen aloituksen vauvalle, joita ei kertakaikkiaan kiinnosta seurustelu, jooh...! Varmaan aloittaja olisi toivonut olleensa tarpeeksi hyvä jollekin, mutta ei sitten ollut. Se tavallinen tarina kun on huono itsetunto.

Vierailija

Minun mieheni ei ollut koskaan seurustellut kenenkään kanssa ennen minua, poikuuskin oli tallella. Aloittaessamme seurustelun hän oli 25-vuotias. Nyt olemme olleet yhdessä jo yli seitsemän vuotta, naimisiin menimme kesällä. Esikoinen syntyy alkuvuodesta. Joskus sopiva ihminen löytyy vähän myöhemmin :)

M90

Olen introvertti luonne, ja viihdyn hyvin yksinäänkin.

Muutin omilleni keskivertoa myöhempään, paria kuukautta ennen kun täytin 25. Olen kuntouttavassa työtoiminnassa, ja saan työmarkkinatuen+9 euroa päivältä. Kelan rahoista säästin, että sain maksetuksi takuuvuokran, huonekalut jne.

Tein excel-taulukkoon kuukausibudjettia etukäteen ennen asunnon löytymistä. Arvioin, paljonko menee mihinkin rahaa. Googlettamalla löysin keskusteluja, joissa sinkut kertoo, paljonko menee ruokaan ja sähköön kuussa. Näin pystyin laittamaan taulukkoon ruuan ja sähkön kohdalle jonkinlaiset summat.

Joskus on tullut uteluja, että eikö ole tyttöystävää. Jotkut kommentoi, että sieltä ja tuolta löytyy naisia, mene tyrkylle.

Vierailija

Minkälainen ilmoitus oli, minkälainen kuva? Esimerkkeinä kädet ristissä ja tiukka ilme kasvoilla ei anna helposti lähestyttävää vaikutelmaa, pitkä lista vaatimiksia naiselle on myöskin huono.
Mikset itse lähesty naisia? Laita viestiä että moi, olen se ja se, sulla on kiva ilmoitus jne. Sama toimii myös irl, että menee puhumaan kuin ihmiselle, eikä yritä mitään kieroja iskurepliikkejä. Frazier sarjassa Frazierin tyyli lähestyä naisia on hyvä, alkaa puhumaan jostain arkisrsta asiasta ja jos nainen lähtee juttuun mukaan niin esitellä sitten itsensä ja pyytää kahville.

Vierailija

Näinhän se ihan loogisesti menee, että ne jotka eivät saa aikaiseksi edes ottaa yhteyttä kehenkään, eivät päädy seurustelemaan ja parisuhteeseen.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat