Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hame olisi kiva työvaate, mutta sukkiksista tulee pikkutyttömäinen olo.

Vierailija

Mä en tiedä mistä se johtuu, että kun laitan hameen ja sukkahousut töihin, niin aivan saisi vaikka saparotkin vetää päähän saman tien. Oli sitten vaikka kotelomekko tai kynähame, aina se on se pikkututyttöfiilis vastassa. Voi johtua siitäkin että muut työntekijät on hupparimiehiä. Vapaa-ajalla mekko/hame ja sukkikset voi tuntua tosi hyvältä ja naisellista asulta.

Mutta olenko ainoa tämän ongelman kanssa? Ymmärtääkö kukaan mitä tarkoitan?

Kommentit (3)

Vierailija

Puhutko ohuista sukkahousuista vai paksuista? Paksuista sukkahousuista voisin ymmärtää jos ne on jotkut vaaleanpunaiset.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Puhutko ohuista sukkahousuista vai paksuista? Paksuista sukkahousuista voisin ymmärtää jos ne on jotkut vaaleanpunaiset.

Mustia ja harmaita mulla on. Eri paksuisia, mutta paksummasta päästä kuitenkin. Ihan ohuet nailonit ei jotenkin sovi meidän työpaikalle. Ap

Vierailija

Ei nyt tähän aikaan vuodesta hametta ole (jo ihan  terveyssyistäkään)edes mahdollista käyttää ilman jonkunlaisia sukkiksia alla.

Leggarit on sitten kesän juttu (...jos niitä nyt joku yleensäkään  hameen kanssa haluaa välttämättä käyttää)

Pikkutytöt eivät muuten ,ainakaan  minun käsittääkseni käytä ,eli heille ei pueta päälle mitään kotelomekkoja,eli kyllä se vika taitaa olla nyt ihan siinä sinun 'fiiliksessäsi,' eikä missään kotelomekossa.

Jos tuntuu mukavammalta niin käytä housuja,asiahan  on aina  sillä ratkaistu, eikä koko  ongelmaasikaan  silloin enää ole.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat