voinko kieltää miestäni menemästä pikkujouluihin?
Tuntuu niin pahalta. Ovat lauantaina ja sitä ennen olisi päätettävä.
Kommentit (40)
Voit, mutta hän aikuinen ihminen eikä ole velvollinen noudattamaan kieltojasi.
Et tietenkään. Miehesi on aikuinen ihminen, joka saa tehdä omat päätöksensä.
Saako miehesi päättää mihin sinä saat mennä?
Ota suoraan ero, pettää siellä kuitenkin.
Voit
Toivottavasti ymmärtää otta eron.
Miten voit olettaa, että aikuinen mies tekisi sinun tahtosi mukaan?
Et voi kieltää. Mutta pikkujoulupäivänä osta jääkaappiin paljon olutta ja viiniä. Pukeudu jo aamulla seksikkääseen kimonoon ja ole miehellesi kiusoitteleva ja viettelevä. Sano, että aiot itse viettää vain koti-illan ja vuokrata ehkä jonkin hieman eroottisen elokuvan. Laita johonkin paikkaan puoliksi näkyville uusi liukuvoidepurkki tai vaikka kuitti siitä. Mies jää todennäköisesti kanssasi kotiin. Jollei jää, niin kotiintuloajasta voi päätellä aika paljon: normaali mies tulisi kotiin jo puolenyön aikaan.
Meillä ei enää mene. Viimeksi örvelsi ja sekoili niin umpitunnelissa ettei mitään tolkkua. Tai jos menee, menen minäkin puolikkaani kanssa samalla ovenavauksella.
Just, alkoholistia en päästäisi, etenkään lapsiperheessä. Menee muillakin ilta pilalle kun näkevät, että isukki vaan vetää ja vetää viinaa, taas. Kotona lapset saavat nauttia isän pikku sönkkäämiset, kaatumiset ja raivarit. Kenties muutakin.
Öh... Pitkästä aikaa oon menossa pikkujouluihin. En enää muistanutkaa minkälaista örvellystä se Suomessa aina on. Ehkä en menekään...
No mulla yhden kaverin nainen on kieltänyt _kaikki_ menot ja yhteydenpidon myös miespuolisten kavereiden kanssa. Se on mustasukkainen myös pelikonsoleiden ym käytöstä. Ilmeisesti siis voit kieltää mieheltäsi mitä tahansa, jos mies vaan on tietynlainen ja sulla on pokkaa...
Vierailija kirjoitti:
Et voi kieltää. Mutta pikkujoulupäivänä osta jääkaappiin paljon olutta ja viiniä. Pukeudu jo aamulla seksikkääseen kimonoon ja ole miehellesi kiusoitteleva ja viettelevä. Sano, että aiot itse viettää vain koti-illan ja vuokrata ehkä jonkin hieman eroottisen elokuvan. Laita johonkin paikkaan puoliksi näkyville uusi liukuvoidepurkki tai vaikka kuitti siitä. Mies jää todennäköisesti kanssasi kotiin. Jollei jää, niin kotiintuloajasta voi päätellä aika paljon: normaali mies tulisi kotiin jo puolenyön aikaan.
Pirjo Juupajoelta siellä jakelee vinkkejä. Kimonoon? Liukuvoidetta? (huisin jännää, tänä iltana Reiska tietää odottaa ihan LIUKUVOIDETTA)
Onko vauva-aika? Tuo on mielestäni aikaa, jolloin voi syvästi vedpta miehewn, jos siltä tuntuu.
Se voi tehdä miehellekin hyvät muistot ja oppii arvostamaan lasta ja tekemään tämän eteen asioita. Keksi vaikka jotain mukavaa yhteistä (seksiä&sarjaputki sohvalla lemppariherkkuja)
Sano myös, että ensi vuonna voitte kumpilin mennä pikkujouluihin. Nyt tuntuisi hyvältä ja turvalliselta olla kotona.
Itse en ollut mustasukkainen ennen lapsia, enkä ole enää, mutta vauva-aikana olin. Hormoonit?
Vierailija kirjoitti:
Meillä ei enää mene. Viimeksi örvelsi ja sekoili niin umpitunnelissa ettei mitään tolkkua. Tai jos menee, menen minäkin puolikkaani kanssa samalla ovenavauksella.
Mitä sitten? Itsekkö et ole koskaan ollut humalassa? Kai sitä joskus saa nollata tilanteen, ei kai en tarvitse olla niin vakavaa
Mieheni työskentelee naisvaltaisella alalla, eikä koskaan ole tullut mieleen kieltää häneltä menoa pikkujouluihin tai muuhun työkavereiden kesken järjestettyihin illanviettoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pirjo Juupajoelta siellä jakelee vinkkejä. Kimonoon? Liukuvoidetta? (huisin jännää, tänä iltana Reiska tietää odottaa ihan LIUKUVOIDETTA)
No mutta ei kai Pirjokaan nyt sentään sellainen römpsäperse ole, että pystyisi antamaan pyllyä ilman liukkaria..?
Jos haluat olla aivan hullu akka, kiellä ihmeessä. Toivottavasti mies ei tottele.
Et voi. Miksi haluaisit ja miksi tuntuu pahalta?