Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

voinko kieltää miestäni menemästä pikkujouluihin?

Vierailija

Tuntuu niin pahalta. Ovat lauantaina ja sitä ennen olisi päätettävä.

Sivut

Kommentit (40)

Vierailija

Et voi kieltää. Mutta pikkujoulupäivänä osta jääkaappiin paljon olutta ja viiniä. Pukeudu jo aamulla seksikkääseen kimonoon ja ole miehellesi kiusoitteleva ja viettelevä. Sano, että aiot itse viettää vain koti-illan ja vuokrata ehkä jonkin hieman eroottisen elokuvan. Laita johonkin paikkaan puoliksi näkyville uusi liukuvoidepurkki tai vaikka kuitti siitä. Mies jää todennäköisesti kanssasi kotiin. Jollei jää, niin kotiintuloajasta voi päätellä aika paljon: normaali mies tulisi kotiin jo puolenyön aikaan.

Vierailija

Meillä ei enää mene. Viimeksi örvelsi ja sekoili niin umpitunnelissa ettei mitään tolkkua. Tai jos menee, menen minäkin puolikkaani kanssa samalla ovenavauksella.

Vierailija

Just, alkoholistia en päästäisi, etenkään lapsiperheessä. Menee muillakin ilta pilalle kun näkevät, että isukki vaan vetää ja vetää viinaa, taas. Kotona lapset saavat nauttia isän pikku sönkkäämiset, kaatumiset ja raivarit. Kenties muutakin.

Vierailija

Öh... Pitkästä aikaa oon menossa pikkujouluihin. En enää muistanutkaa minkälaista örvellystä se Suomessa aina on. Ehkä en menekään...

Vierailija

No mulla yhden kaverin nainen on kieltänyt _kaikki_ menot ja yhteydenpidon myös miespuolisten kavereiden kanssa. Se on mustasukkainen myös pelikonsoleiden ym käytöstä. Ilmeisesti siis voit kieltää mieheltäsi mitä tahansa, jos mies vaan on tietynlainen ja sulla on pokkaa...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Et voi kieltää. Mutta pikkujoulupäivänä osta jääkaappiin paljon olutta ja viiniä. Pukeudu jo aamulla seksikkääseen kimonoon ja ole miehellesi kiusoitteleva ja viettelevä. Sano, että aiot itse viettää vain koti-illan ja vuokrata ehkä jonkin hieman eroottisen elokuvan. Laita johonkin paikkaan puoliksi näkyville uusi liukuvoidepurkki tai vaikka kuitti siitä. Mies jää todennäköisesti kanssasi kotiin. Jollei jää, niin kotiintuloajasta voi päätellä aika paljon: normaali mies tulisi kotiin jo puolenyön aikaan.

Pirjo Juupajoelta siellä jakelee vinkkejä. Kimonoon? Liukuvoidetta? (huisin jännää, tänä iltana Reiska tietää odottaa ihan LIUKUVOIDETTA)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat