Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gynen vaihto yksityisellä lääkäriasemalla?

12.02.2006 |

Olen käynyt sekundäärisen lapsettomuuden ja tiputtelun takia yksityisellä gynellä joka määräsi tiputteluun terot. Mies kävi yksityisesti toisella lääkäriasemalla (tuolla missä minä käynyt gynellä ei simppänäytteitä tutkita) antamassa simppanäytteen ja tuloksista soittaessaan oli puhunut tulokset analysoineen lapsettomuuslääkärin kanssa tilanteestamme laajemminkin ja hänen mielipiteensä oli ollut että terot eivät olisi tilanteessa oikea lääke vaan lugesteron parempi.

Tuolle klinikalle missä mies kävi näytteen antamassa en käytännön syistä lääkäriin oikein pysty lähtemään on eri paikkakunnalla ja matkaa reilut 50km.

Joten nyt olen sitten varaamassa jälleen aikaa gynelle ja sain tietää että tuolla lääkäriasemalla missä olen käynyt on vastaanotto myös gynellä jolla kokemusta lapsettomuusjutuista.

Mutta miten tuo uusi gyne mahtaa suhtautua kun näkee papereista että olen aiemmin käynyt heidän asemallaan toisella lääkärillä, suostuuko ottamaan minut potilaakseen vaan haluaako että jatkan edelleen samalla gynellä?

Itse en oikein tuon nykyisen gyneni asiantuntemukseen näissä jutuissa luota joten haluaisin vaihtaa gyneä.

Onko kokemuksia vastaavasta tilanteesta? Eikö yksityisellä pitäisi olla vapaus valita lääkärinsä vapaasti eikä lääkärin vaihtoa tarvitse sen enempää uudelle lääkärille selittää, vain olenko väärässä?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin vaihtanut gyneä samalla lääkäriasemalla - itse asiassa useampaankin kertaan. Varsinkin, jos tarvitsette enemmän lapsettomuuteen liittyvää hoitoa, on vaihto suositeltava. Nämä lapsettomuuteen erikoistuneet gynet ovat selvästi harvinaisempia kuin muihin erikoisaloihin erikoistuneet... Kannattaa ilman muuta kääntyä tällaisen ammattilaisen puoleen, jotta saatte riittävän avun. Ei kannata " turhaan" syödä lääkkeitä, joista ei tarvittavaa apua saa. Samalla voitte saada muita apuja ja ainakin toisen mielipiteen tilanteeseenne.

Rohkeasti vaan vaihtamaan gyneä.

Nimim. itsekin gyneä vaihtanut ja vihdoin löysin sellaisen, joka otti asiani tosissaan ja onnistuin jopa tulemaan raskaaksikin ;-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla